Lykke til videre jenter <3

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Melder meg ut herfra, men håper nå at resten av spirene her sitter :)
Hcg-prøvene viste en liten stigning på 1000 over 4 dager, så da er det over og ut.
Først ville ikke legen sende meg på sykehuset, mente de ikke ville gjøre noe, men så ringte hu sykehuset, og ska dit torsdag kl 13.

Trodde ikke jeg skulle ta dette så tungt, men tårene renner og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Gubben er på jobb te 23, så ligger på sofan og føler verden raste litt :(

Men men, valget er hver fall tatt. Vi kommer ikke til å prøve en gang til :) orker eventuelt ikke detta en gang til.

Men ja, lykke til jenter :)
Håper spirene deres holder seg <3

Så trist å høre.. Hvor langt var du kommet? Er det ikke slik at HCG stabiliserer seg litt etterhvert da? Ønsker klamre meg til håpet for deg <3

Så trist å høre.. Hvor langt var du kommet? Er det ikke slik at HCG stabiliserer seg litt etterhvert da? Ønsker klamre meg til håpet for deg <3
Er uke 8, og 19 000 er for lavt, og hadde kun stigi fra 18-19 000 på fire dager. Vakthavende gynekolog var ikke i tvil heller tydeligvis. MA kan visst gi en bitteliten (unormalt liten) stigning.

Er uke 8, og 19 000 er for lavt, og hadde kun stigi fra 18-19 000 på fire dager. Vakthavende gynekolog var ikke i tvil heller tydeligvis. MA kan visst gi en bitteliten (unormalt liten) stigning.

Så utrolig trist. Sender deg varme og gode tanker <3

:sorry: Veldig leit å høre. Klem:Heartred

Så trist :( ønsker deg masse lykke til fremmover ❤

Så trist!

Mitt tips er at du ikke tar noe avgjørelse for framtiden enda... Jeg hadde en MA i mai og sa det samme som deg.
Plutselig var motivasjonen tilbake og denne gangen ser det ut til å gå bra<3

Klem til deg <3 Ta vare på hverandre :)

Mange, varme klemmer, jeg vet hvor vondt det er å miste i ma.. god bedring og ta vare på hverandre :Heartred

En stor klem til deg :( det er alltid trist når det går galt. Stell fint med deg selv fremover. Jeg forstår at du ikke er klar for å prøve igjen med en gang, ta tiden til hjelp, og snakk gjerne med legen din eller noen andre du kan snakke med om det som har skjedd.

Back
Topp