Lykke til videre alle sammen!

Guttogjente0911

Forelsket i forumet
Da takker jeg for meg her inne og ønsker dere alle lykke til videre! Jeg var på ultralyd idag og det har ikke vært liv i magen siden uke 5 el 6. Så jeg tar det egentlig veldig bra. Hadde sikkert vært verre om det akkurat hadde skjedd liksom. Så nå satser vi på at en ny spire snart sitter igjen :-)

Så trist å høre! Ta vare på hverandre! Lykke til i fremtidige svangerskap![:)]

ORIGINAL: Mollå

Sign!

Det var jo triste nyheter, men godt at det skjedde så tidlig når det først skulle skje. Håper dere får fulltreffer neste gang, og at spira blir hengende.
Lykke lykke til

ORIGINAL: frøkenblaa

Det var jo triste nyheter, men godt at det skjedde så tidlig når det først skulle skje. Håper dere får fulltreffer neste gang, og at spira blir hengende.
Lykke lykke til

Dette var trist å lese! Håper dere snart er tilbake for fullt!!!! Stor trøsteklem fra meg!

ORIGINAL: gullemitt09

Sign!

sign. Sender masse gode klemmer til dere...

huff, kjedelig...[&o] lykke til videre m prøvingen...[:D] kos deg masse med det barnet du har.... kommer nok snart eit til jah...[;)]

Så trist å høre. Men, det høres ut som om du tar det bra. Det er nok lurt å være positiv så sitter nok spira fort igjen!

Sign

ORIGINAL: mortilto

Dette var trist å lese! Håper dere snart er tilbake for fullt!!!! Stor trøsteklem fra meg!

Signerer!

Back
Topp