Lykke til videre alle junijentene!

Strekkis

Forelsket i forumet
Jeg skjekker ut fra juni2012!

Hcg hadde sunket, og jeg blør.
Har sterke menssmerter også ikveld så håper blødningen kommer igang for fult så jeg blir ferdig med det her en gang for alle!
Har hatt følelsen fra positiv test at noe ikke stemte siden de var så svak og ikke ble særlig serkere, så det går helt fint med meg.
Litt værre for mannen, for han hadde håpet selv om jeg sa det gikk feil vei!

Vi er ved godt mot og klare til å prøve igjen når legen gir klarsignal. Skal ta ny hcg neste uke igjen, og håper den har sunket MYE!
Rekner med vi kan prøve igjen fra neste EL siden jeg var kort på vei og kroppen tydeligvis ordner ut selv uten utskraping o.l.

Lykke til videre i svangerskapet søtinger!
Håper jeg skjekker inn i nytt terminforum fort som fy!

Klem fra strekkis!

det var trist:( jeg hadde abort uten hverken smerter eller store blødninger, så det kan jo hende du slipper det... Prøvde også igjen ved første el og ble gravid:) masse lykke til videre!

Så trist da, men det virker som du tar det fint! Det er godt å høre. Masse lykke til med neste forsøk. Håper spira sitter raskt og klorer seg fast akkurat passe lenge Hører flere sier at de har blitt raskt gravid etter en sa, så krysser for at det samme skjer med deg. *Klem*

En god klem til deg, vet hvordan du har det siden jeg selv nettopp har vært gjennom en spontanabort..

Vi ble gravid ca 9 dager etter jeg fikk beskjeden om at jeg hadde mistet, så krysser fingrene for at det går kjapt med dere også 

Lykke til <3

En god klem til deg, vet hvordan du har det siden jeg selv nettopp har vært gjennom en spontanabort..

Vi ble gravid ca 9 dager etter jeg fikk beskjeden om at jeg hadde mistet, så krysser fingrene for at det går kjapt med dere også 

Lykke til <3

Det var trist å høre.
Håper spiren sitter neste gang, og at du får et sunt og friskt svangerskap.
Lykke til.

så kjedelig strekkis :( kommer til å savne deg her:)  håper du kommer etter fort som fy :) Lykke til videre:)

off:/ er imponert over deg som er så sterk:) Det skal du vite!
Slike damer som deg er beundringsverdige:)

Så trist. Lykke til videre, håper på ei ny spire snart!

Ja, håper at vi får prøve igjen fort!

Jeg er ved godt mot ja, det er jo ikke noe vi kan gjøre med det.. det var ikke meningen rett og slett. Det er nok en liten som vil komme til oss, men denne gangen var det ikke meningen.

Har allerede kasta i meg en bidronninggel-pille så jeg er klar ved neste EL!
Blir vel 2-3 uker til etter min syklus, minst.

Datteren vår er laga omtrent 28oktober, hehe... kanskje vi går for reprise?

da er du allerede igang med neste pp egentlig!:) Da må det vel klaffe:)
Hadde vært utrolig morsomt om dere hadde laget en ny baby på akkurat samme dato:)
Da er det virkelig ment to be;)

Masala skrev:
Hadde vært utrolig morsomt om dere hadde laget en ny baby på akkurat samme dato:)

Hehe, skal vel noe til at det blir samme datoen men kanskje noe rundt? :)

Nja, ikke helt i ny PP ... har ikke fått SA-blødningen enda.. småblør bare.
Så venter og venter...

Men tar pillene for å få kroppen i moooodus!

Dette var veldig trist å høre!!! Håper virkelig dere får det til kjapt igjen, men det kan være lurt å vente til du har hatt første mens etter sa.. Dette fordi det er større risiko for ny sa om du blir gravid uten å ha en mens imellom. Det fikk hvertfall jeg beskjed om. Men jeg ble gravid første pp etter første mens så det gikk veldig fort! 

Ønsker deg masse lykke til videre Strekkis!! Du vil bli savnet! God klem til deg!

Strekkis skrev:

Masala skrev:

Hehe, skal vel noe til at det blir samme datoen men kanskje noe rundt? :)

Nja, ikke helt i ny PP ... har ikke fått SA-blødningen enda.. småblør bare.
Så venter og venter...

Men tar pillene for å få kroppen i moooodus!

var pillene jeg tenkte på:/ kunne kanskje hatt formulert meg litt anderledes ja..

Ventejente85 skrev:
Dette var veldig trist å høre!!! Håper virkelig dere får det til kjapt igjen, men det kan være lurt å vente til du har hatt første mens etter sa.. Dette fordi det er større risiko for ny sa om du blir gravid uten å ha en mens imellom. Det fikk hvertfall jeg beskjed om. Men jeg ble gravid første pp etter første mens så det gikk veldig fort! 

Ønsker deg masse lykke til videre Strekkis!! Du vil bli savnet! God klem til deg!

Takk for gode ord!
Ja, håper den sitter kjapt igjen.. skal høre med legen hva han tenker om prøvestart igjen.
Følger rådene han gir, kan være ulike råd utfra hvor langt man har kommet også.
Og om det er utskraping eller kroppen ordner opp selv.

Kroppen min har jo neppe ordna opp selv enda, for jeg blør ikke skikkelig ....
SÅ deet bekymrer meg jo enda......

Men hcg hadde gått ned fra 73 til 48.. så det gir meg håp i at det er på gang!

Huff, som jeg skrev på min egen tråd inne på FS syns jeg det var kjempetrist å se at det gikk den veien for dere. Men det er på en måte bra at vi mennesker er skapt slik at kroppen rydder opp i slikt selv. Og de sier jo at man ofte blir fort gravid igjen etter en SA. Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter igjen veldig fort<3

Lykke til i neste pp Strekkis! Håper du blir gravid fort :) Det fortjener du.

Back
Topp