Strekkis
Forelsket i forumet
Jeg skjekker ut fra juni2012!
Hcg hadde sunket, og jeg blør.
Har sterke menssmerter også ikveld så håper blødningen kommer igang for fult så jeg blir ferdig med det her en gang for alle!
Har hatt følelsen fra positiv test at noe ikke stemte siden de var så svak og ikke ble særlig serkere, så det går helt fint med meg.
Litt værre for mannen, for han hadde håpet selv om jeg sa det gikk feil vei!
Vi er ved godt mot og klare til å prøve igjen når legen gir klarsignal. Skal ta ny hcg neste uke igjen, og håper den har sunket MYE!
Rekner med vi kan prøve igjen fra neste EL siden jeg var kort på vei og kroppen tydeligvis ordner ut selv uten utskraping o.l.
Lykke til videre i svangerskapet søtinger!
Håper jeg skjekker inn i nytt terminforum fort som fy!
Klem fra strekkis!
Hcg hadde sunket, og jeg blør.
Har sterke menssmerter også ikveld så håper blødningen kommer igang for fult så jeg blir ferdig med det her en gang for alle!
Har hatt følelsen fra positiv test at noe ikke stemte siden de var så svak og ikke ble særlig serkere, så det går helt fint med meg.
Litt værre for mannen, for han hadde håpet selv om jeg sa det gikk feil vei!
Vi er ved godt mot og klare til å prøve igjen når legen gir klarsignal. Skal ta ny hcg neste uke igjen, og håper den har sunket MYE!
Rekner med vi kan prøve igjen fra neste EL siden jeg var kort på vei og kroppen tydeligvis ordner ut selv uten utskraping o.l.
Lykke til videre i svangerskapet søtinger!
Håper jeg skjekker inn i nytt terminforum fort som fy!
Klem fra strekkis!