Lykke til med desember spirene jenter!

Mangojenta

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Junibollene 2023
I går hadde jeg en skikkelig dårlig følelse, ingen symptomer og generelt dårlig mot. Hadde TUL time i dag, så sto opp i 9 tiden med mye mere symptomer og litt større håp, men det var dessverre til ingen nytte. MA :sorry:

Ønsker alle dere nydelige damer lykke til videre og håper spiren sitter for dere alle:Heartred Vi gir selvfølgelig ikke opp og prøver igjen så fort det lar seg gjøre!:rolleyes:

Åh, så trist å høre:( mange spm har mistet her nå...
Lykke til videre, og ta vare på deg selv!❤

Klem :Heartpink Plutselig mange som mister nå ja :(

Ja veldig mange:( flere i termingruppa på Facebook også..

:Heartred klem

fikk bekreftet det samme i dag :(

I går hadde jeg en skikkelig dårlig følelse, ingen symptomer og generelt dårlig mot. Hadde TUL time i dag, så sto opp i 9 tiden med mye mere symptomer og litt større håp, men det var dessverre til ingen nytte. MA :sorry:

Ønsker alle dere nydelige damer lykke til videre og håper spiren sitter for dere alle:Heartred Vi gir selvfølgelig ikke opp og prøver igjen så fort det lar seg gjøre!:rolleyes:
Ånei, så trist.. god klem :Heartred

Så trist! :Heartred Håper spiren sitter raskt igjen! Redd det er ma her og siden ikke blødning tar seg opp.. Må du gjennom medisinsk? Hvor langt var du på vei?

Så trist! :Heartred Håper spiren sitter raskt igjen! Redd det er ma her og siden ikke blødning tar seg opp.. Må du gjennom medisinsk? Hvor langt var du på vei?
Var 6+3. Skal på ny ul i morgen for å dobbel sjekke da de mente det var rart at symptomene tar seg opp.. så jo selv at det ikke var noe, men greit å få sjekket uansett. Hvis det fortsatt er rester, så har jeg fått medisiner til å tømme resten ja. Så håper vi det går fort til neste EL :Heartpink Håper spiren din holder seg fast, og hvis ikke kan det jo hende vi møtes i ikm gruppe!

Det er så trist å høre❤️ håper ikke flere mister, nå var det plutselig mange de siste dagene. Sender en klem til deg og håper spiren sitter veldig raskt igjen. Ta godt vare på deg ❤️

Back
Topp