LYKKE TIL JENTER

sol vil bli mamma

Gift med forumet
hei..
ønsker dere lykke til med assistert befruktning..

om jeg får overtalt sambo så havner jeg også her...men må forte oss..fyller 41 på fredag jeg da..så blir nok privat på oss da..HA EN RIKTIG GOD PÅSKE!

klem,sol vil bli mamma

ORIGINAL: ElinR

krysser for at du får mannen med på dette og at dere får pos forsøk i d private i løpet av 2010[:)]
grattis m dagen på forhånd og go påske[:)]

tusen takk...ja håper jeg får han med...klem

ORIGINAL: ElinR

krysser for at du får mannen med på dette og at dere får pos forsøk i d private i løpet av 2010[:)]
grattis m dagen på forhånd og go påske[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Håper veldig du får han med på dette - og at dere ikke venter særlig mye lenger! Som jeg har sagt til deg før, jeg tror dere kommer til å angre mye mer på det hvis dere IKKE forsøker, eller om dere prøver (selv om det mot formodning ikke skulle gå bra) - da kommer dere alltid til å gå og tenke: hva om...?

Du vet hvor mye jeg unner deg dette, og jeg har en følelse av at samboeren din egentlig vil, han føler det bare ikke riktig med kunstig befruktning, vil gjerne få det til selv. Det er veldig vanlig å tenke slik, men når vi kommer over det hinderet, så skal vi egentlig være glade for at det faktisk finnes så mange måter legene kan hjelpe oss på!

Lykke til, vennen!

hei vennen..ja er veldig enig med deg..vi får bare krysse fingrene å håpe på at han bestemer seg for "JA vi prøver assistert befruktning"..da hadde jeg blit så ubeskrivelig glad..

Får håpe et de snart er i gang med forsøk og at det lykkast i løpet av 2010! Gratulera med dagen forresten! [:)]

Back
Topp