Lykke til alle :)

Så fryktelig trist.. :-( Jeg hadde exu på januar og ny-spira satt på februar, så kanskje du allerede har ei ny spire meste måned :-)

Tusen takk alle [emoji846]

Siden jeg var kommet såpass kort (6+4) idag, og ikke har smerter får jeg cellegift i første omgang for å se om kroppen ordner opp selv. Hvis ikke må jeg opereres, men vi krysser alt av fingre for at det ordner seg nå.

Pga cellegiften må vi vente i 3 mnd før vi kan bli gravide på nytt.

Nå er det bare lange dager med venting på pasienthotellet før vi ser hva som skjer. Mann og barn er hjemme (1 times kjøring) og fortsetter normalt liv der.

Det er ingen tvil om at dette er en psykisk tung prosess for meg. I ene øyeblikket smiler og ler jeg, i neste strigråter jeg.

Ikke meningen å plage dere med dette ❤️

Så utrolig leit :( Masse lykke til med all behandling fremover! Vi heier på deg ❤️

Siden jeg var kommet såpass kort (6+4) idag, og ikke har smerter får jeg cellegift i første omgang for å se om kroppen ordner opp selv. Hvis ikke må jeg opereres, men vi krysser alt av fingre for at det ordner seg nå.

Nå er det bare lange dager med venting på pasienthotellet før vi ser hva som skjer. Mann og barn er hjemme (1 times kjøring) og fortsetter normalt liv der.

Det er ingen tvil om at dette er en psykisk tung prosess for meg. I ene øyeblikket smiler og ler jeg, i neste strigråter jeg.

Sender deg en KJEMPESTOR bjørneklem og masse varme tanker <3 Forumet vårt er selvfølgelig rett plass å skrive det på. Håper du slipper operasjon og at neste spire sitter som støpt :)

Håper alt går slik det skal. Og kjære deg, du opplever det vi alle er redd for å oppleve, det er klart du skal kunne lufte tankene dine her!

Back
Topp