LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

x1xiza

Glad i forumet
Eg er hos svigers på dataen her, vår maskin kødder seg, eller rettere sagt forbanna telenor...[:@] får snart tele2[:)]
Så ville benytte sjangsen til å sei lykke til alle sammen!
for eg får ikkje tid å lese alt eg har gått klipp av no..

Eg sjølv er eit nervevrak om dagen hehe, er så trøtt, irritabel, føles som eg brygger på influensa...ømme bryst..oppblåst i magen..verker i kroppen..prikker i magen..hodeverk..veldig svimmel..( holdt på å besvime før idag )

HÅPER PÅ LIVETS STØRSTE GAVE!! men kan eg vera så heldig denne gangen...er så redd, for eg blir så lei meg viss ikkje det klaffer denne gangen...[&o] veit ikkje om eg kjem til å tørre og teste ein gang..huff...[&o]

TAKK[:D]

Ja det er noe herk å være plaget med datane...hekta??? Neida ikke i det hele tatt [;)]

Ja vi får håpe at det er en grunn til alle symptomene dine denne mnd, at tanta ikke kommer! Ser jo her at det blir en spire på fler å fler her inne som har prøvd en stund...så vi får håpe at vi er neste!!

Denne mnd følte jeg åsså for første gang på disse mnd at jeg var gravid, men uggg...tanta kom jo fem dager før tia med et brak!!!!

Så den gang ei...sukk [:(]

Håper alt ordner seg for deg iza mor

Klem fra kathrine

takk..er så nervøs !! føler mensen kommer..vondt i magen..stikker i magen, tisser heile tida, veldig vonde bryster no...
kva tester anbefalles, og kor tidlig kan ein teste?
eg går med blanda følelser no..redd, og tenker at eg sikkert ikkje er så heldig denne gang heller...men har vert veldig mykje svimmel og kvalm,trøtt osv....så er vel eit lite håp
dataen vår funker ikkje enda, så eg er hos svigers eg..så ønsker alle ei flott uke viss eg ikkje får komt inn her på ei stund.
KLEM!!!!

TAKK[:)][:)][:)]
mangen som føler at mensen kommer og er gravid alikevel , er det ikkje?[:)]

Back
Topp