Lykke til alle sammen..

Maripia

Blir kjent med forumet
Må desverre melde meg ut av januarklubben..Bitteliten ville ikke være med lenger. [:(] Dere må ha lykke til alle sammen, krysser fingre og tær for at alt skal gå bra med dere.

Skal sette meg ned å grine litt jeg nå, krype inn i armkroken til min kjære å håpe det går bedre neste gang..

Uff, så trist![:(] Håper det går bra med deg etter omstendighetene.

huff, det var trist å høre! får håpe du snart er tilbake i en annen terminklubb da ihvertfall!

Lykke til! :)

hutt så leit! håper det klaffer for dere igjen fort! og at det går bra neste gang

Føler med deg  og ønsker dere all lykke til fremmover!!!!

Snufs, snufs...er så lei meg på deres vegne! [:(][:(]
men neste gang lille venn, så blir jeg tante likevell, for det går til slutt
skal du se...
Ta godt vare på hverandre nå, og husk at hos oss er dere alltid velkommen
om det skulle være noe!! stooooor klem!!!

å nei... huff da, så trist! føler med deg vennen... Mange varme tanker din vei, og alt til lykke videre i prøvingen! Det blir snart din tur skal du se  Stoooor klem!

nei nei nei..det var ikkje bra..uff nå vart eg lei meg..veit korleis du har det! sender deg ein kjempeklem!!!![:(][:(]

Dette var fryktelig trist[:o]. Vet hvordan du har det. Sender deg en kjempestor trøsteklem. Spiren sitter til slutt.

Tusen takk alle sammen, det varmer hjarterota som mannen min sier. Godt at noen bryr seg.. Vi får bare trøste hverandre så godt vi kan, å prøve på nytt..

ORIGINAL: Maripia

Tusen takk alle sammen, det varmer hjarterota som mannen min sier. Godt at noen bryr seg.. Vi får bare trøste hverandre så godt vi kan, å prøve på nytt..

ja, det er bra! lov meg å ikke miste motet! :)

Det tar nok ikke lange tida før den sitter! :)

Det var veldig trist å høre!! [:(] Jeg vet hvordan dere har det. Lykke til videre!

Huff, huff, så trist å høre[:(][:(]. Ønsker deg så mye lykke til videre - du skal se det ikke tar så lang tid før den sitter igjen. Klæm

Back
Topp