Lykke til alle sammen!

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Mistanken min var rett. Tross fin rosa strek i går kveld, startet i natt fossblødningen. Så da er det over for min del :( I dag tror jeg bare jeg ligger i senga gitt, skikkelig dritt!!!

Jeg ønsker dere alle masse lykke til! Håper spiren deres klamrer seg godt fast helt til sommeren ❤️

Klem fra meg
 
Sender deg en kjempe god klem <3 dette var kjempe trist <3 Masse lykke til og håper spiren sitter fort igjen <3
 
<3 :(
 
Minti ❤ så vondt :( feller noen tårer for deg :( håper det klaffer fort for dere igjen, å at spiren blir der frisk å rask hele løpet ut ❤ stor klem! ❤
 
Så trist :( Ønsker deg lykke til videre <3
 
Det er vondt, trist og leit. Jeg jublet også over positive tester for en uke siden, til og med positiv digital test. Mistet alle symptomer på graviditet og hcg stiger ikke som det skal. Går bare å venter på at blødningen skal begynne :( forstår så alt for godt din skuffelse! Lykke til, snart sitter spiren skal du se.
 
Det er vondt, trist og leit. Jeg jublet også over positive tester for en uke siden, til og med positiv digital test. Mistet alle symptomer på graviditet og hcg stiger ikke som det skal. Går bare å venter på at blødningen skal begynne :( forstår så alt for godt din skuffelse! Lykke til, snart sitter spiren skal du se.
Masse lykke til, til deg også! Håper at spiren din sitter ❤️
 
Sender en god klem og ønsker deg lykke til videre. Håper du kommer tilbake med gode nyheter om ikke alt for lenge <3 Ta vare på deg selv!
 
Det er så trist :( Sender en skikkelig god klem <3
 
:(Leit å høre:Heartred
 
Så leit!! Håper det klaffer fort igjen for dere!! Klem <3
 
Back
Topp