Lykke på jord!!

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Er det mulig å bli så happy for å føle seg litt mer seg selv?? Wow altså! Plutselig er formen så mye bedre, nesten ingen kvalme(bare noe uggen av og til) og jeg føler ikke at jeg har konstant tåke på hjernen! Åh!! Jeg er så glad!!! :joyful::joyful::joyful:
I dag tidlig kjente jeg også en liten baby klump nederst på magen når jeg lå på ryggen. Veldig godt tegn på utvikling hvertfall <3 nå skal jeg NYTE!! Jeg er 8+3 i dag forresten.

Er det mulig å bli så happy for å føle seg litt mer seg selv?? Wow altså! Plutselig er formen så mye bedre, nesten ingen kvalme(bare noe uggen av og til) og jeg føler ikke at jeg har konstant tåke på hjernen! Åh!! Jeg er så glad!!! :joyful::joyful::joyful:
I dag tidlig kjente jeg også en liten baby klump nederst på magen når jeg lå på ryggen. Veldig godt tegn på utvikling hvertfall <3 nå skal jeg NYTE!! Jeg er 8+3 i dag forresten.
Så herlig å lese ❤️:) Da er det håp om å bli i bedre form altså :happy: Håper jeg snart blir meg selv igjen, det hadde vært så deilig :) Er så lei kvalme og oppkast. Blir jo utslitt..

Så herlig å lese ❤️:) Da er det håp om å bli i bedre form altså :happy: Håper jeg snart blir meg selv igjen, det hadde vært så deilig :) Er så lei kvalme og oppkast. Blir jo utslitt..
Jeg kjente på den følelsen jeg å.. holdt på siden jeg var 4+2 eller noe, og ble helt satt ut! Da jeg gikk gravid med sønnen min, så var jeg ikke et snev kvalm :P så jeg ble mildt sagt helt satt ut når kvalmen kom.. Men denne følelsen er virkelig helt magisk! Sender masse «bli bedre» klem <3

Jeg kjente på den følelsen jeg å.. holdt på siden jeg var 4+2 eller noe, og ble helt satt ut! Da jeg gikk gravid med sønnen min, så var jeg ikke et snev kvalm :p så jeg ble mildt sagt helt satt ut når kvalmen kom.. Men denne følelsen er virkelig helt magisk! Sender masse «bli bedre» klem <3
Tusen takk :) Det trengs :) Kjedelig når det varer så lenge :rolleyes: Lyst til at maten skal smake som den gjorde før graviditeten. Alt smaker bare rart.. :meh: Begynte ikke med kvalme før i uke 7.. spennende å se hvor lenge det holder på..

Så bra! Godt å høre

Jeg kjente på den følelsen jeg å.. holdt på siden jeg var 4+2 eller noe, og ble helt satt ut! Da jeg gikk gravid med sønnen min, så var jeg ikke et snev kvalm :p så jeg ble mildt sagt helt satt ut når kvalmen kom.. Men denne følelsen er virkelig helt magisk! Sender masse «bli bedre» klem <3

Akkurat det samme her!
Hadde et supert første trimester med min forrige (gutt), ikke kvalm overhode. Så dette kom som julekvelden på kjerringa.
Hjelper ikke at man må tenke på andre enn kun seg selv også denne gangen:wtf:
Men denne uken, og delvis forrige har kvalmen forsvunnet og har fått tilbake litt av energien.
I dag kjente jeg litt på kvalmen igjen, men en dag her og der skal jeg tåle.
Og tenker at siden jeg nå er kvalm så kan det jo bety jente (selv om jo begge deler er like velkommen:Heartred)
Er uke 10+2 8 dag:joyful:

Her går det også bedre ! Kvalmen tog seg opp skikkelig for et par uker siden, og jeg har følt meg såååå dårlig, men de siste par dagene har jeg begynt å føle meg bedre igjen. Helt herlig!!!

Akkurat det samme her!
Hadde et supert første trimester med min forrige (gutt), ikke kvalm overhode. Så dette kom som julekvelden på kjerringa.
Hjelper ikke at man må tenke på andre enn kun seg selv også denne gangen:wtf:
Men denne uken, og delvis forrige har kvalmen forsvunnet og har fått tilbake litt av energien.
I dag kjente jeg litt på kvalmen igjen, men en dag her og der skal jeg tåle.
Og tenker at siden jeg nå er kvalm så kan det jo bety jente (selv om jo begge deler er like velkommen:Heartred)
Er uke 10+2 8 dag:joyful:
Akkurat samme jeg tenker, at det kan være ei lita frøken på vei :Heartred alt er selvsagt velkomment her også. Men ønsker meg veldig en jente denne gangen :Heartred

Men det er så deilig når man føler seg litt mer menneske igjen! Halleluja sier jeg bare :P

Kan tenke meg det var herlig å komme ut av "tåka" ja. :D :D :Heartred

Sniker litt fra juli :-) Herregud så glad jeg ble når jeg leste innlegget ditt...da er det et liiiiite håp om at jeg kan slippe unna denne kvalmen før uke 12-13....er 7+4 i dag :-p

Trodde jeg var kommet dit jeg også, men i dag var jeg dårlig igjen gitt [emoji20] 9+4. Men det er bedringens tegn at jeg var i super form i går! Har ikke kastet opp, men har vært kvalm i 3,5 uker nå! Heia oss![emoji1]

Sniker litt fra juli :) Herregud så glad jeg ble når jeg leste innlegget ditt...da er det et liiiiite håp om at jeg kan slippe unna denne kvalmen før uke 12-13....er 7+4 i dag :p
Ja! Det kan absolutt hende!! Jeg var heeeelt sikker på at jeg kom til å ha det slik frem til uke 12-13-14... men vipps - så slapp det :P <3 ønsker deg masse god bedring!

Back
Topp