Lykke lykke lykke...

FruLesehest

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I dag kl 08.17 hørte jeg hjertelyden hos jordmoren. Endelig kan jeg slappe av. Har ikke sovet godt i det siste siden jeg har bekymret meg lilla...

Nå gleder jeg meg helt masse til å fortelle 4åringen det. Tipper hun går i fistel av glede.

Kjøpte kake på vei til jobb så kolleger skal få vite det i lunchen.

Åh gur det erven fantastisk følelse.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer :-D sitter på legekontoret og venter på første ordinære kontroll. Håper virkelig jeg får høre hjertelyden :-D er 11+6 og veit ikke om det er for tidlig å høre det?

Så herlig!! Jeg sitter også på legekontoret og venter på første kontroll :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så herlig følelse :love7

Lykke til begge to.

Jeg var hos jordmoren på onsdag forrige uke, da var jeg 11+ 4, da fant hun den ikke. Men i dag er jeg 12+ 2 og da fant hun den umiddelbart.

Åh så deilig!! :D

-Taster fra appen-

Æsj, hadde en legevikar i dag, og hun "gadd" ikke å prøve en gang. Skuffa! Men tenkte å ringe jordmor å høre om jeg kunne komme innom hu. Er det ikke sånn at man skal måle symfsen når man er tolv uker? Hu gjorde ikke det heller .

Så bra :) godt å kan roe nervene litt :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Ja ring jordmor. Hun har som oftest bedre tid.

I natt har jeg sovet så godt, det var deilig etter all bekymringen på natta i helga.

Æsj, hadde en legevikar i dag, og hun "gadd" ikke å prøve en gang. Skuffa! Men tenkte å ringe jordmor å høre om jeg kunne komme innom hu. Er det ikke sånn at man skal måle symfsen når man er tolv uker? Hu gjorde ikke det heller .
Sniker fra januar :)

Så tidligere at du hadde spørsmål om man kunne høre hjertelyd i uke 11, og det kan man :) jeg var på tidlig ul å fikk høre hjertelyd i uke 8 :)
Og måle symfysen gjorde ikke min lege før jeg hadde vært på OUL i uke 20 :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Sniker fra januar :)

Så tidligere at du hadde spørsmål om man kunne høre hjertelyd i uke 11, og det kan man :) jeg var på tidlig ul å fikk høre hjertelyd i uke 8 :)
Og måle symfysen gjorde ikke min lege før jeg hadde vært på OUL i uke 20 :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Ok, takk for svar:-) blir så usikker på alt, og alt dette er nytt og forvirrende så det er godt at andre har gjort dette før ;-) Hehe!

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp