LYKKE ! <3

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Testoman som jeg er, så tester jeg enda [:D] Fikk testene jeg bestillte i posten idag, gleda meg vel mest til å ta den digitale for å sjekke at det gikk fremover siden det stod 2-3 sist ! Så tok en strips først, og den digitale etterpå..

Er de ikke fiiiiine ? [:D]

Jooo, superfine :D

Jeg orket ikke bestille jeg, (er jo så sykt slitsomt å lage bruker osv, haha) så jeg kjøpte 5 tester på apoteket. 1 digital med ukeindikator. Fikk 3+ sist gang, men :p Det fikk jeg i går også, går jo ikke høyere...

De 4 andre får vente til dager jeg tenker negative tanker :p

NYDELIGGGG [:D] Men trenger du sååååå mye bekreftelse? hehe. Det står jo at de er 99,9% sikker [;)] ( men skjønner deg litt og[:D])

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Testoman som jeg er, så tester jeg enda [:D] Fikk testene jeg bestillte i posten idag, gleda meg vel mest til å ta den digitale for å sjekke at det gikk fremover siden det stod 2-3 sist ! Så tok en strips først, og den digitale etterpå..

Er de ikke fiiiiine ? [:D]

gleder meg til å få en sånn test jeg å....[:)]

ORIGINAL: gledermeg88

NYDELIGGGG [:D] Men trenger du sååååå mye bekreftelse? hehe. Det står jo at de er 99,9% sikker [;)] ( men skjønner deg litt og[:D])

Hehe, jeg er av typen at jeg ikke skjønner hva som skjer, før ungen er ute [:D] Klarer ikke brette hjernen min rundt det at det faktisk vokser en liten baby inni magen min ! [8|]

Back
Topp