Lykke kan kjøpes

MammaNinni

Betatt av forumet
Jeg har vært på shopping i dag.. og oppdaget til min store glede at HM's mammabukser definitivt var blitt noe lenger enn sist jeg var gravid.
Tok med 2 olabukser, 1 dressbukse, 1 olashorts & 1 olaskjørt inn i prøverommet. Og alt satt perfekt. Litt plass til magen enda, men utrolig deilig! Ikke noe press på magen - wuhuuu!!

Følte meg jo da ganske så bra når jeg gikk derifra og bestemte meg for å ta turen innom Change også - for å få definert min nye bh-størrelse. Min tidligere Changestørrelse var 65 C - og nå var jeg oppe i 65DD (wiiii - rene glamourmodellen)
Så da kjøpte jeg 2 veldig gode bh'er som passer veldig bra. Jeg vet at jeg må prøve Bh'er i vanlige butikker i ca 1 str mindre enn Changestørrelsen, men allikevel...

Så - litt lykke og god følelse har jeg kjøpt meg i dag :)  

he he, sikkert samme følelse som jeg fikk da jeg endelig fant meg noe badetøy ( er stor jente) ....

Helt klart!

Om man er liten eller stor, lang eller kort har man generelt det samme problemet... Man er ikke A4, så da har ikke "billigbutikkene som ligger overalt" noe som passer og man må lete høyt og lavt etter det..

Ja, lykke kan kjøpes. Ble helt overlykkelig når jeg fant to lange nok mammabukser som faktisk satt fint denne gangen. Hadde kun HM bukser sist og de var alle vide nede med beina og for korte. De kom seg ut av esken fra sist og gikk rett i pose til fretex. Men om hm har innsett at mammaer ikke krymper i lengden kan jeg jo sekke der også:) Er normalt nokså standard i HM str, men for lang for mammaklærne:P

En mini til skrev:
Ja, lykke kan kjøpes. Ble helt overlykkelig når jeg fant to lange nok mammabukser som faktisk satt fint denne gangen. Hadde kun HM bukser sist og de var alle vide nede med beina og for korte. De kom seg ut av esken fra sist og gikk rett i pose til fretex. Men om hm har innsett at mammaer ikke krymper i lengden kan jeg jo sekke der også:) Er normalt nokså standard i HM str, men for lang for mammaklærne:P

Det var det jeg husket fra forrige gang også. Hadde bare 2 mamma-bukser da og gikk i skjørt/joggebukser ellers. Var rett og slett sjokkert over lengden på buksene. Jeg har 34 i benlengde og mange HMbukser er 32 i bena - særlig de litt mindre størrelser... (hvilken sammenheng har det egentlig - er du tynn er du kort?)

Tok derfor flere typer med inn i prøverommet, og ble sjokkert der alle 3 var mer enn lange nok!!

Anbefaler deg å sjekke det iallefall! 

MammaNinni skrev:

En mini til skrev:

Det var det jeg husket fra forrige gang også. Hadde bare 2 mamma-bukser da og gikk i skjørt/joggebukser ellers. Var rett og slett sjokkert over lengden på buksene. Jeg har 34 i benlengde og mange HMbukser er 32 i bena - særlig de litt mindre størrelser... (hvilken sammenheng har det egentlig - er du tynn er du kort?)

Tok derfor flere typer med inn i prøverommet, og ble sjokkert der alle 3 var mer enn lange nok!!

Anbefaler deg å sjekke det iallefall! 

Jeg fant heldigvis to bukser i London sist, så da ble det HM buksene når jeg skulle bruke de oppbrettet eller med støvletter . Skal sjekke om jeg trenger mer. Akkurat kjøpt nok en mama-liciousbukse:p Og heldigvis funker VILA buksetighsene enda, men de er iallefall for korte.

Back
Topp