~LYKKE~ Jeg kjenner helt definitiv bittebittesmå spark

Bonia

Elsker forumet
NÅ begynner det å bli virkelig for meg at jeg faktisk har baby i magen!!

Har lurt noen dager nå, men idag er jeg definitvt sikker.
Når den i tillegg presterte å spenne til doppleren samtidig som jeg kjente at det sparket!
Etterpå kjente jeg det flere ganger!
Dette er fantastisk!
 
Åå, så fantastisk! :) Gratulerer! Det er noe av det mest fantastiske med å gå gravid! (Men gruer meg dog til babyen blir så stor at den begynner å sparke innunder ribbeina mine om natta igjen :p DET var slitsomt)
 
Oi oi oi! Så tidlig? :D Men dette er vel din tredje, er det ikke?? :) Husker ikke når jeg begynte å kjenne det forrige gang, men håper jeg kjenner det like tidlig som deg :) For en utrolig deilig da! :D
 
Ja, min tredje. Så er nok derfor jeg kjenner det så tidlig:)
 
14+3
 
Så gøøyyy! Gleder meg å til d! Når jeg hørte m doppler tidligere i dag så høyere jeg magetrollet romstere å sparke inni der,Mn merker ikke noe enda../-/ Mn forhåpentligvis ikke mange ukene til!!!
 
Åh så gøy :) jeg også har skjendt noen små dult et par dager nå... er veldig usikker, men samtidig så skråsikker ;) jeg er 13+5 og tredjegangs
 
Åh, det er så herlig! :) Jeg er også gravid med tredjemann og kjenner herlige bevegelser fra den lille:)
 
Jeg har kjent mine førte små spark jeg å! Er 14+3 i dag ! Og jeg er førstegangs , men jeg å merket det når jeg hørte på doppleren første gang! Gøy:-D
 
Åååh, som jeg gleder meg til å kjenne de små sparkene igjen! Det savna jeg så utrolig masse!
 
ååå så heldig du er :) klarer nesten ikke vente til jeg kjenner de herlige små sparkene selv :D
 
Jeg kjenner også små hopp i magen, bare antar at det er minsten. Minsten er nr 3. Har ikke slike hopp i magen når jeg ikke er gravid :)
 
Husker jeg tenkte på slutten av forrige svangerskap at jeg kom til å savne sparkene. Er så koselig å sitte å kjenne på :) Men det kan jo også være litt ubehagelig på slutten :) Men gleder meg masse til å kjenne det!
 
Ja, må nyte dem nå. For de blir ubehagelige etterhvert.
 
Back
Topp