Lykke etter oul :)

2725020070603

Glad i forumet
Endelig var det vår tur til oul!! Jeg har vært sååå nervøs siden jeg er i uke 19 og fortsatt nesten ikke har mage eller kjent tegn til liv... men alt var helt fint!! ♡ og ikke minst fikk vi vite at det var ei lita jente som lå og sparket!!
Morkaka lå foran, så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet før jeg kjenner sparkene... ;) rett etter oul ble det shopping i lykkerus, og de første rosa plaggene er i hus!! :D

Gratulerer med prinsessa! Ja, ble shopping her og etter Oul! Stellebord er det første! Med badekar, for alle babyer elsker vel å bade :happy:

Gratulerer, fantastisk følelse og gå ut derfra etter en vellykket oul :-D Og ikke minst den shoppingen da :-)

Endelig var det vår tur til oul!! Jeg har vært sååå nervøs siden jeg er i uke 19 og fortsatt nesten ikke har mage eller kjent tegn til liv... men alt var helt fint!! ♡ og ikke minst fikk vi vite at det var ei lita jente som lå og sparket!!
Morkaka lå foran, så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet før jeg kjenner sparkene... ;) rett etter oul ble det shopping i lykkerus, og de første rosa plaggene er i hus!! :D
Gratulere! Samma her og, har morkaka foran og kjenne ik so mykje bevegelse enda! Men snart er de vår tur til å kjenne noko:)

Back
Topp