Lykke er.......

talata

Forumet er livet
Å sitte å spille WOW me beina på bordet, mens mannen står på kjøkkenet å lager pizza til oss[:D]

Eller som i mitt tilfelle, lasagne[:D]

Jeg leste innlegget ditt høyt, og mannen bare; Faens late kvinnfolk, rotter seg sammen for å spille.."[8D]

Hehehe!! Høres ut som du har det greit ja! [8D]

Blir ikke så mye lykke for meg når jeg kommer hjem i kveld etter 12timers vakt.. Tipper jeg finner mannen henslengt i sofaen, stua strødd av leker og godteripapir slengt utover salongbordet. Og null middag[;)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Eller som i mitt tilfelle, lasagne[:D]

Jeg leste innlegget ditt høyt, og mannen bare; Faens late kvinnfolk, rotter seg sammen for å spille.."[8D]

ORIGINAL: Trone

Blir ikke så mye lykke for meg når jeg kommer hjem i kveld etter 12timers vakt.. Tipper jeg finner mannen henslengt i sofaen, stua strødd av leker og godteripapir slengt utover salongbordet. Og null middag[;)]

På tide å finne frem dressurpisken?[8D]

ORIGINAL: talata

På tide å finne frem dressurpisken?[8D]

De er utslitt, ha ha ha!! Tror jeg må låne noen av deg, he he!!

*Elsker Talata*

Akkurat slik vi har det her også!! Og mannen likte ikke helt at jeg leste det høyt han heller ;)
Her har vi planlagt kjøttboller og kålrabistappe...

"Dere har vært flinke i valg av gubber i hvertfall, møkkakvinnfolk *furte* "

haha samme her! på finn.no/bil [8D]

men håper på middag[8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

haha samme her! på finn.no/bil [8D]

men håper på middag[8D]

Lager meg noe mat på jobb jeg, for jeg nekter å lage middag til en som har lovet meg middag i 4 dager etter 10 og 12 timers vakter, he he!![8D][8D]

.....Tja....Gubben maler inne i kottet ,eldstemann lager middag sammen med lillebror - mens jeg spiller på dataen[:D].
Er ikke bare gubben som er dressert her i huset ,eldste sønn blir skarptrent for å bli en passende ektefelle for ei bortskjemt jente en dag[:D].
Husk det alle sammen ,våre sønner må læres opp til å bli "ekte mannfolk"!

Kan me bytta?

Sitter her med en 4 uker baby i fanget, en 1,5 åring på siden av meg som tvinger meg til å synge hele tiden og en Mann som ligger på gulvet og klager over at han har vondt i beinå (er nå ikkje min skyld at han ikkje tåler å renne på akebrett [8D]) [8D]

Back
Topp