Lykke :D

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Var på kontroll hos legen i dag og fikk hørt hjertelyden!!! <3
Han skrev 140 slag i min på helsekortet :D

Har gått rundt i lykkerus hele dagen :D :D :D
Og på jobb har det blitt mye fjolling og fjas med mye latter og tårer :p (glede og latter tårer)

Nei denne dagen har rett og slett vært himmelsk.

I tillegg fikk jeg i dag vite at ei venninne av meg har termin samme dagen som meg :D
Gu så gøy!!!
Weeeee
Jeg klarer ikke sitte i ro her :hello2 :hello2 :hello2
Rart hvor fort humøret kan snu, fra småsur og deppa de siste dagene og i dag helt i andre enden av skalaen :)

Det må ha vært herlig å få høre hjertelyden, kan godt skjønne at humøret ble bedre da. :)
Også så gøy at dere har termin samme dag!

Det må ha vært herlig å få høre hjertelyden, kan godt skjønne at humøret ble bedre da. :)
Også så gøy at dere har termin samme dag!
Ja jeg synes det er rart hvor mange i min omgangskrets som skal ha i juli denne gangen. de andre gangene har jeg vært alene om å gå gravid og få små.
Ååå skal bli så godt å ha noen jeg kjenner godt fra før å dele både svangerskapet og småbarnstiden med :D

Så heldig du er! På alle måter :) vil ha noen i min vennekrets også :p
Flott å ha en dag i lykkerus :D

Ja jeg synes det er rart hvor mange i min omgangskrets som skal ha i juli denne gangen. de andre gangene har jeg vært alene om å gå gravid og få små.
Ååå skal bli så godt å ha noen jeg kjenner godt fra før å dele både svangerskapet og småbarnstiden med :D
Ja det er helt ubeskrivelig :D

Godt å få fjerna all tvil og vonde tanker :) nå er det bare å glede seg til du kjenner liv!
Håper på noen å trille med jeg og, det er såååå koselig å ha noen å dele værste spedbarnsbobla med :D

For en fantastisk dag da! I min vennekrets er det også mange som får baby i disse dager. Kommer jevnt hele vinteren, våren og sommeren :) har fire venninner som skal ha permisjon samtidig med meg! Kjempekjekt :)

Sååå morro! nyyt sånne dager!

Deilig med slike dager!:)

Back
Topp