Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja e nesten oppe med navlen noÅåå så gøy!Kan godt forstå det føles mer virkelig da ja!
Er livmoren din kommet ganske langt opp da kanskje?
trur du kan merke d so tidlig med første også. berre at du veit meir ka du ska kjenne etter når du he våre gravid førSå gøy!! Vet ikke om det kan være den lille jeg kjenner. Men kjennes ut som bobler som sprekker. Å er der babyen ligger. For der jeg finner den med Angelsound og der legen fant den på ultralyd. Men syns det er litt vilt siden jeg er første gangs og 12+6 ? Men den er ganske langt oppe rett under navelen nå også, på venstre sidenuansett gøy å finne den med angelsound greia
Desember 2014
Bruker App
Vel jeg kan ikke si anna enn at jeg lå i går å hørte på lille, å den spaker rundt i der som bare det. Å da hører jeg den sparker og kjenner denne boble følelsen som jeg har kjent et par dager nåtrur du kan merke d so tidlig med første også. berre at du veit meir ka du ska kjenne etter når du he våre gravid førej venta på tredjemann no
he ikkje turt å skaffe mej angelsound, men hadde våre litt kjekt da
![]()