Lykke <3

mor.t.to

Betatt av forumet
E 13+0 i dag å bjønde å kjenne litt romstrering i magen:-) merka litt bobbling og kjenner kor bebisen ligger. :-D bjønde å bli litt meir virkelig no :-D

mor til to gull, 05 og 12

Ååå så gøy! :D Kan godt forstå det føles mer virkelig da ja! :) Er livmoren din kommet ganske langt opp da kanskje?

Så moro, ja alt blir mer og mer virkelig fremover nå etter hvert som de gir beskjeder ;)

Ååå så gøy! :D Kan godt forstå det føles mer virkelig da ja! :) Er livmoren din kommet ganske langt opp da kanskje?
Ja e nesten oppe med navlen no:-)

mor til to gull, 05 og 12

Så gøy!! Vet ikke om det kan være den lille jeg kjenner. Men kjennes ut som bobler som sprekker. Å er der babyen ligger. For der jeg finner den med Angelsound og der legen fant den på ultralyd. Men syns det er litt vilt siden jeg er første gangs og 12+6 ? Men den er ganske langt oppe rett under navelen nå også, på venstre siden :P uansett gøy å finne den med angelsound greia ❤️

Desember 2014

Bruker App

Så gøy!! Vet ikke om det kan være den lille jeg kjenner. Men kjennes ut som bobler som sprekker. Å er der babyen ligger. For der jeg finner den med Angelsound og der legen fant den på ultralyd. Men syns det er litt vilt siden jeg er første gangs og 12+6 ? Men den er ganske langt oppe rett under navelen nå også, på venstre siden :p uansett gøy å finne den med angelsound greia ❤️

Desember 2014

Bruker App
trur du kan merke d so tidlig med første også. berre at du veit meir ka du ska kjenne etter når du he våre gravid før :) ej venta på tredjemann no :) he ikkje turt å skaffe mej angelsound, men hadde våre litt kjekt da :)

trur du kan merke d so tidlig med første også. berre at du veit meir ka du ska kjenne etter når du he våre gravid før :) ej venta på tredjemann no :) he ikkje turt å skaffe mej angelsound, men hadde våre litt kjekt da :)
Vel jeg kan ikke si anna enn at jeg lå i går å hørte på lille, å den spaker rundt i der som bare det. Å da hører jeg den sparker og kjenner denne boble følelsen som jeg har kjent et par dager nå ;)
Kan si at jeg har bare finne hjertelyd et par ganger med angelsound, men finner jo bevegelse lyden :D vær gang. Å det er jo like betryggende ❤️ så for meg har det bare vært morro og kos. Å tror nå som vi kommer lenger ut i svangerskapet og livmoren er større. Så er det mye lettere å finne lille sine lyder også :)

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp