Lykke <3

Myshelle

Elsker forumet
I dag har vi vært på ultralyd på sykehuset :-) blir fulgt opp pga dødfødsel i mai. Alt var i orden med den lille der inne. Det første legen sa var: her er det noen som turner :-D hehe søtt.. :)
Har vært litt engstelig siden jeg har hatt både omgangssjuke og influensa. Men lille spiren holder ut :) kjennes ut som 20 kg har lettet fra mine skuldre.
Nå skal jeg slappe litt mer av og nyte dette <3
ImageUploadedByBV Forum1358441646.305085.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1358441605.814849.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1358441605.814849.jpg
    59,3 KB · Visninger: 32
Såå herlig at alt står bra til :) Er veldig beroligende å få se småen på skjermen :) Denne gang skal alt gå bra !! :) Varm klem

Så herlig! Bra du får god oppfølging! :)

Jeg fikk også UL i dag. Skulle egentlig bare ha en gynekologisk undersøkelse, men gynekologen tok UL også når jeg sa jeg var gravid :) er så herlig å se disse små knøttene våre som skal vokse seg store de neste månedene <3

Denne gangen skal det gå bra for deg, det unner jeg deg virkelig :)

Tusen takk damer, dere er herlige <3

Så herlig! Bra du får god oppfølging! :)

Jeg fikk også UL i dag. Skulle egentlig bare ha en gynekologisk undersøkelse, men gynekologen tok UL også når jeg sa jeg var gravid :) er så herlig å se disse små knøttene våre som skal vokse seg store de neste månedene <3

Denne gangen skal det gå bra for deg, det unner jeg deg virkelig :)
Ja det er så herlig å se at dem vokser inni der, helt magisk :-)
Tusen takk, i august skal vi sitte der med de små i armene våre alle sammen <3

Så vakker liten bebis. Godt at du ble kvitt bekymringene dine, nå er det bare å nyte resten. :)

Back
Topp