Lykke <3

Emani82

Elsker forumet
Og er sååååå fornøyd... Var hos jm i dag, Hun var kjempe hyggelig( selv om jeg har hørt mye rart om henne) vi fikk skikkelig tonen og snakket om alt, det var så deilig.. Jeg var inne i ca 40min og hun fylte ut helsekort, vi snakket litt om kosthold( siden jeg har noen kg for mye) hun sjekket blodtrykket og sjekket blodprøverne mine og urinen.. Alt så bra ut men mangler d vitamin og noe annet.. Så tok hun med meg bort for å sjekke lille sprelle.. Jaggu hadde hu ikke ul apparat og tok en utvendig ul på meg( hun sa jeg ikke måtte bli lei meg om vi ikke fikk det til pga jeg bare er 11 uker) men der lå lille sprelle og hadde det som plommen i egget;) Dette kaller jeg lykke <3 >

Hihi, lille sprelle! for en flott time da! Har ikke bestilt time enda, jeg. Hmm..

Det hørtes kjekt ut! Var du hos jordmor eller fastlegen? Høres ut som du har en flott dag!

Var hos jordmor:))

Høres ut som en kjempeflott time og alltid kjekt å få se lille sprelle!!!

*Minner meg på at jeg må ringe jordmor så jeg iallefall får time til uke 24*

Hørtes ut som om du hadde en kjempe fin time hos jordmor. Så kjekt at du fikk ul også :)

Så gøy :D Gleder meg til 19 Juni.. Da har jeg et håp om å iallefall få høre den lille :)

Back
Topp