Lykepillen, fru Lykke og lovelee

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan går det med dere tre på lengst overtid nå?

Holder dere ut? Er det lys i tunellen?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Takk som spør! :-P
Lyset mitt i tunnelen er mandag (11-dagers bestemmelsen), skal på overtidskontroll imorgen, spent på hvor lenge jeg får gå (baby var 4100g for en uke siden). har veldig lyst til at baby skal komme NÅ, mest ønsker jeg at fødsel starter av seg selv, en god nr to er at de finner at jeg er moden nok til å røskes igang imorra..

Lykkepillen må jo være i mål nå, håper alt går greit...

Takk som spør! :-P
Lyset mitt i tunnelen er mandag (11-dagers bestemmelsen), skal på overtidskontroll imorgen, spent på hvor lenge jeg får gå (baby var 4100g for en uke siden). har veldig lyst til at baby skal komme NÅ, mest ønsker jeg at fødsel starter av seg selv, en god nr to er at de finner at jeg er moden nok til å røskes igang imorra..

Lykkepillen må jo være i mål nå, håper alt går greit...
Masse lykke til på kontrollen i morgen ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Takk som spør ja ;)

Går ikke så bra akkurat nå skal jeg ærlig si, men i morgen er d trivselskontroll og jeg håper på å settes i gang før helgen. Har noen vonde opplevelser bak meg i forhold til fødsler og kjenner at psyken er tynnslitt nå på overtid :(

Så jeg håper på en forståelsesfull lege i morgen :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Takk som spør ja ;)

Går ikke så bra akkurat nå skal jeg ærlig si, men i morgen er d trivselskontroll og jeg håper på å settes i gang før helgen. Har noen vonde opplevelser bak meg i forhold til fødsler og kjenner at psyken er tynnslitt nå på overtid :(

Storesøster Mars 2009
Masse lykke til i morgen ♥

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Takk som spør ja ;)

Storesøster Mars 2009
Hvordan gikk kontrollen?

Kontrollen gikk så som så. Ingen igangsetting, men ble strippet kl 14 og kl 19.45 kom lille Selma til verden ;) Så det gikk jo fint likevel :)

Storesøster Mars 2009
Jippi! Bedre kunne det jo ikke bli!

Det er noen som har det! :-P (gratulerer!!)

På min kontroll ble jeg også forsøkt strippet, men var visst så umoden at det ikke gikk! Igangsetting om 40 timer, begynner å bli lite tid til å klare det selv :-/

Back
Topp