Lyder fra magen

Soonmom

Andre møte med forumet
Hei! Jeg lurte på om noen av dere opplever at det kommer en hul lyd fra toppen og sidene av magen? Hørte at jeg hadde det da jeg klødde meg på magen, så bare tromma jeg litt rundt å da var det akkurat ved rundt navelen min det ikke var den tomme/hule lyden. Blir så bekymret for at det er unormalt. Hører også mye «bobling» «skvulpende» lyder der inne fra. :( noen andre som opplever dette?

Baby ligger jo i vann så regner med enkelte kan høre noe;)

Ja, har hørt forskjellige lyder som du beskriver her litt av og på en stund. Jeg har funnet at det nok er sammenheng med fordøyelsen og ikke baby som jeg også trodde :)

Det kom litt skvulpelyder bla anna når hun sparket, men merker meg at de gangene det har skjedd sparker hun sikkert mot magesekken min og at det nok er der skvulpelydene kommer fra, er også mye boble lyder og rumlelyder som også har sammenheng med fordøyelsen her, hadde ikke noe særlig av disse lydene tidligere, men det har tatt seg opp litt mer nå de siste ukene er 35+4 i dag:)

Edit: kan legge til at jeg også har hørt noe hule lyder når jeg har trommet på magen som etterpå nok har vist seg til å være luft, og igjen sammenheng med fordøyelsen.

Så tenker det du beskriver er vanlig. Men er du utolig så kan du jo ta det opp med jordmor:-)

Last edited:
Back
Topp