Lyden av myke babyføtter! :D

Escuro

Forumet er livet
Snart får vi myke babyføtter i hus! Noen dager igjen nå, bare :) Kanskje en uke, toppen!
 

Jeg er forresten ikke på tjukken, men prøvde Baby Feet/Foot produktet i går etter å ha lest en artikkel om det. Så om en ukes tid sitter jeg her med (forhåpentligvis) myke "babyføtter" 

 
hehe :) no begynte eg å lure! regna nesten med at du ikkje hadde termin om et par uker.. håper vi hadde hørt om det litt tidligere da :)
har du prøvd son før? virker det??
 

Ikke prøvd det før nei, men leste en artikkel av en reporter som hadde testet det ut, og det virker jo lovende :) Funket iallfall bra for vedkommede.

Men samboern har sagt at jeg får sove med sokker når føttene begynner å flasse av, hahaha! Jeg er helt enig med han :D Blir litt næsty shit, men satser på jeg får myke tottelotter etterpå ;)

 
Hva slags produkt er detta a? Så lenge du flasser av på beina å sånn? hehe
 
har ikkje prøvd pga all flassinga, men har hørt at det er kjempebra;)

Elles tar eg minst mulig på føtta mine, så det bryr meg fint lite om dei ikkej er så mjuke:P
men hadde vert litt fint å pleia dei litt ekstra når eg etter kvart vert tyngre og føtta blir ekstra belasta :P
 
..and she's back! Så deg-ish dette her. :D Jeg har tenkt å teste det ut, men aldri kommet så langt. Si ifra om det er verdt det. :)
 

Foreløbig ikke så mye som et hudflak ;) Meeeen det haster ikke. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å se ut som arktis under ekstrem smelting (flak på flak på flaaaak med hvitt, guuuusssjrrrgl!)

MEN jeg har et litt intenst hat-forhold til føttene mine fordi de er ekle og tørre og harde og jævlige, så ALT er bedre enn det er nå. Selv med flass. OK, jeg overdrev kanskje usmaklighetene litt her nå, men dere skjønner greia. Beina mine trenger litt "oppmerksomhet" (bare ikke fra meg, hah!) :)

 


Trone skrev:
Vel, etter denne tråden har i alle fall føttene dine fått oppmerksomhet, ha ha ha ha!!! 



Haha ;) det har du rett i ;)
 
Back
Topp