lyden av lille gullet

wow, det var tydelig[:)]

Så morro[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅ så herlig å høre.... Gud å godt det må være å høre den <3<3

HERLIG SIER JEG.... 

åhhhhh

Så utrolig [:D][:D]

ååååeeeeeeee det hørtes helt fantastisk ut!!! Tror jeg hadde hørt på den heeeele tiden;-)))) Verdens mest fantastiske lyd:-)

Åh, herregud:D Så morro!!

hihi, moro å kunne dele den å da. Og ja, hører på den veeeeldig ofte selv. Men vil ikke holde på med selve apparatet hele tiden, for må jobbe for mye med å finne lille hjerterota enda føler jeg. Og vil ikke stresse [:)]

Nææææ!!!

Håper jeg får høre sånn om ikke så lenge[:)]
Får man høre sånn når man er på UL, eller bare ser man det på skjermen? [8|]

Åååh! Takk for at du delte det! Fantastisk lyd<3

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Nææææ!!!

Håper jeg får høre sånn om ikke så lenge[:)]
Får man høre sånn når man er på UL, eller bare ser man det på skjermen? [8|]

Det er litt opp og ned, jeg fikk ikke høre den på ul, men du kan jo spørre om du kan få lov, for jeg vet det går [;)]

da skal jeg huske å spørre om å få høre den vet jeg hehe...

ORIGINAL: nadja1986

da skal jeg huske å spørre om å få høre den vet jeg hehe...

Jeg og[:D]

Herlig! :) Har en sånn angelsound jeg og men er litt redd for å¨prøve den for så og bli stresset hvis jeg ikke finner noe. Når kan man "trygt" begynne og lete?

nå skal ikke jeg si sikkert, men det står at man lettere skal finne hjertelyden etter uke 12. Virker som noen finner den lett, det gjorde ikke jeg, så nå tørr jeg ikke bruke den på en stund igjen. Men så har jeg godt med polstring da

Åh, det var helt fantastisk. Satt bare å smilte helt fra hjerterota når jeg hørte det:) Tusen tusen takk for at du delte det:)

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Åh, det var helt fantastisk. Satt bare å smilte helt fra hjerterota når jeg hørte det:) Tusen tusen takk for at du delte det:)

aaaaw....så koselig ! Bare hyggelig

Back
Topp