Lydbok til barn under skulealder?

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Nokon som har nokon anbefalingar? [:)] Guten min på 3 år er veldig glad i lydbøker, høyrer på Hakkebakkeskogen omtrent kvar dag [8D] No tenkte eg at eg kanskje skulle utvide samlingen, og få litt variasjon [;)]

PULVERHEKSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Albert Åberg-lydbøkene er helt topp!!
Vi har slitt ut 2 sett av de lydbøkene i barnehagen der jeg jobber [:)]

Selges i pakke med 3 cd`er, pluss at de fins noen enkle, men den med 3 i er mest populær her.

ORIGINAL: TinaCeline

PULVERHEKSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, den er også bra. Moro for både stor og liten [:)]

ORIGINAL: puzemor

*kremt* hørtepåden4gangeretteratEnyahaddelaktseg *host*

vi har elias, jungelboken, robin hood og en olebrum..
hører på de i bilen stort sett, men låner også endel på biblioteket og de hører vi på her hjemme istedenfor å glo på tv hele tiden..

da får han velge helt selv, nå sist lånte han "frosken og vennene hans" (fra barne-tv på nrk) og kardemommeby.. [:)]

Her går det bare i Tassen [:)]

Oj, takk for mange gode forslag! [:D]

Pulverheksa trur eg dei har lest eindel i barnehagen, så det hadde sikkert slått an. Og Ole Brum er jo suuuuperkoslig [:D] 

Men kvar kjøper dåke lydbøker? Er jo ganske dyrt i butikk, så ser helst på nett...forslag? [:)]

Albert-pakka koster 300 på lekebutikken her, ellers så jeg noe på cdon.com.

Ja, er så moro med stemmene til de ulike "personene"
Han som har lest inn er god på å imitere.
Og Drømmeprinsen da...hehehehehe Kunne ikke blitt bedre.

Elefanten Kokos er veldig poppis her. Og alt med Egner...

Jeg kjøpte Åtte små, to store og en lastebil i julegave en gang. Den falt VELDIG i smak i alle fall. (Mormor og de åtte ungene). I tillegg liker jeg gost Lillebror og Knerten og historiene til Alf Prøysen og Astrid Lindgren i tillegg til alle de andre fra Anne Cath. Vestly.

Ja, er så moro med stemmene til de ulike "personene"
Han som har lest inn er god på å imitere.
Og Drømmeprinsen da...hehehehehe Kunne ikke blitt bedre.

Er det samme opplesar på alle Pulverheksa CD`ane? Kva er det du har? [:)]

Vi har den i barnehagen der jeg jobber.... husker ikke tittelen, men coveret er rødt med pulverheksa på ihvertfall[:)]

Han som leser imiterer stemmene til Jørn Hoel (tyven) Ari Behn ( drømmeprinsen) og Rolv Wesenlund (politimannen) [:)]

Hakkebakkeskogen, Pulverheksa, Prompehunden Walther og div. Disney-lydbøker som er mest populære her, iallfall[;)]

Jentene her har to stk med Linus i Svingen, kjempemorsomme[:D]
Er søstra mi som har kjøpt de så jeg vet ikke hvor, men så de kosta 79 kr pr stk hvertfall[:)]

Back
Topp