Lyd når baby sover

Jusom

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Andre som opplever at babyen lager Lyd når h*n sover? Her han har vært stille helt til nå.
Det klynkes, halv gråt og noen ganger fullstyrkegråt. Han griner ikke sånn når han er våken en gang. Så jeg får noen ganger en real støkk. :p

Vi har jo begynt med grøt, men de her lydene kom nå lenge etter oppstart med grøt. Han lager dem like ofte om natta som på dagen.
 
Ja, her lager mini masse lyder når han sover! Jeg vil se for meg at det er mange grunner for at de kan gjøre det, men jeg vet ihvertfall at det kan ha med drømming å gjøre :) Husker ikke helt hva det var, men jeg tror det var noe om at det var de sin måte å snakke i søvne på, eller noe i den duren :joyful: Det var sånne lyder hos oss de første månedene!

Men her sover lillegutt dårlig til tider med «grining» som jeg troor har med magen å gjøre!:dead:
 
Vår har alltid klynket og grått i søvne. Han kan plutselig sette ut i hylgråt og når jeg kommer til han ser jeg at han sover søtt. Grusomt for mammahjerte, men ser ikke ut til å plage han noe nevneverdig :)
 
Ja lager både godlyder og klynke lyder (enkelte ganger gråt). Barn drømmer fra de er nyfødt så har bare tenkt at det er drømme lyder
 
Nei. Bare grimaser i begynnelsen. Men hun er litt småforkjølet. Så kan nesten snorke litt til tider xD
 
Bearbeiding av alle inntrykkene ila dagen :) alt fra latter til gråt, det er en god ting <3
 
Back
Topp