Lyd brun utflod - å er i USA !? HJELP

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Jeg og mannen hadde sex i går kveld, og i dag når jeg våknet var det litt brun utflod på papiret :nailbiting: hadde blødning i uke 8 men ikke noe mer annet enn det...... nå får jeg helt hetta og vet ikke hva jeg skal gjøre :arghh:?! Kan man også lekke fostervann etter sex (eller er det mestsansynlug rester og utflod) :confused:

Slimhinnan e mere ømfindtlig når man e gravid. Så man kan lettere blø etter sammleie. Å man kan lekk urin, tynn utflod å resta.
Men ring føden i norge å forklar å hør m de.

Slimhinnan e mere ømfindtlig når man e gravid. Så man kan lettere blø etter sammleie. Å man kan lekk urin, tynn utflod å resta.
Men ring føden i norge å forklar å hør m de.
Snakket faktisk med jordmor, og hun ville tatt det med ro litt nå. Ikke gått for mye eller stresset for mye. Så satser på det går fint :)

Som rosedama sier, det er lett å få små blødninger. Så lenge det ikke er friskt blod i store mengder og smertefullt, er det sikkert helt ufarlig :-) men ring gjerne til lege eller føden i norge og spør hvis du er bekymret :-)

Dere er gode å ha <3 takk for utfylles enig beroligende svar :joyful: skal slappe godt av i dag å spise is i varmen og ikke løpe rundt i 35 grader:bag:(ikke bra for ei gravid)
Sex holder jeg meg unna en stund, til vi er tilbake i Norge :confused:

Mini sparker bra i magen så tror han har det greit :)

Dere er gode å ha <3 takk for utfylles enig beroligende svar :joyful: skal slappe godt av i dag å spise is i varmen og ikke løpe rundt i 35 grader:bag:(ikke bra for ei gravid)

Satser på alt er i orden og at du får nyte resten av ferien :) Håper du klarer å slappe av

Ingen problem[emoji173]️

Jeg begynte å gråte første gang det skjedde, for vi har en ma og en sa bak oss før nå. Så sa ei venninne etter jeg blødde andre gang etter sex, å se på vagina min som et nesebor. At det skal ingenting til før det begynner å blø. Og siden det har jeg vært helt rolig med blødning etter sex. Vi lar det gå noen uker i mellom hver gang uansett [emoji28]

Og det er jo så deilig at man nå kan kjenne bevegelser. Det er veldig beroligende syns jeg [emoji7]

Godt å høre du kjenner liv fra den lille i magen, satser på at alt er bra. Nyt resten av ferien! :)

Alt har gått bra :) litt vondt i magen til og fra, men ikke noe blod og skal snart på kontroll igjen :)

Nå landet vi på Kjevik og skal rett hjem å sove, etter 24 timer uten søvn :nailbiting::woot::notworthy

Turen har ellers som sagt vært super, men ville ikke anbefalt gravide å reise dit i juni/juli/august :smiley-ashamed004 veldig varmt !! 35 grader + på det verste :dead: men mye fint å se og shoppe :joyful: glad jeg ikke skal reise noen vei før Lennox er her nå :D

Back
Topp