Isolde92
Elsker forumet
för att först och främst så sover min lille man än...
Somnade ca 20.30 igår [:D]
Han fick en flaska mme som vanligt men med 2,5 tsk gröt i.. i natt fick han bara litt vann vid kl 4, sen har han sovit [:)]
Har satt upp mörkt lakan för fönstret, bytt till IKKEprasslande sengetøy ( i vår säng) och ja ghar brukt öronproppar (hörde alla hans rörelser förut).
Nu ska han snart få litt gröt (gissar att han är hungrig nu snart [;)])
JAG är utvilad och vaken före han....
SÅ till en annan sak: Min veninne/kusin fick en liten Ines i går kväll.
Hon var och besökte sin syster kl. 19 drog hon därifrån, kl. 21 är Ines född... i ambulansen. Hon hann ikke få fatt i varken mannen eller noenting.
Så ca 1,5 mil fra hjemme så fick mannen se sin dotter (de viste henne fram fra ambulansen, han kom i bil bakom... hehe...) vi har ca 8 mil til vårt sykehus der jag kommer fra.
GRATTIS Johanna och Tomas, grattis Hannes som blivit storebror!
Somnade ca 20.30 igår [:D]
Han fick en flaska mme som vanligt men med 2,5 tsk gröt i.. i natt fick han bara litt vann vid kl 4, sen har han sovit [:)]
Har satt upp mörkt lakan för fönstret, bytt till IKKEprasslande sengetøy ( i vår säng) och ja ghar brukt öronproppar (hörde alla hans rörelser förut).
Nu ska han snart få litt gröt (gissar att han är hungrig nu snart [;)])
JAG är utvilad och vaken före han....
SÅ till en annan sak: Min veninne/kusin fick en liten Ines i går kväll.
Hon var och besökte sin syster kl. 19 drog hon därifrån, kl. 21 är Ines född... i ambulansen. Hon hann ikke få fatt i varken mannen eller noenting.
Så ca 1,5 mil fra hjemme så fick mannen se sin dotter (de viste henne fram fra ambulansen, han kom i bil bakom... hehe...) vi har ca 8 mil til vårt sykehus der jag kommer fra.
GRATTIS Johanna och Tomas, grattis Hannes som blivit storebror!