P Pijah Forumet er livet 13 Des 2007 #2 ØØØØØØØØØØh... Jeg hadde tydelig vært borti et eller annet, for det sto at du var blokkert.... Sto ignorert over nicket ditt i alle trådene/innleggene du hadde laget... *forvirra*
ØØØØØØØØØØh... Jeg hadde tydelig vært borti et eller annet, for det sto at du var blokkert.... Sto ignorert over nicket ditt i alle trådene/innleggene du hadde laget... *forvirra*
P Pijah Forumet er livet 13 Des 2007 #3 jeg hadde nok klart å legge en blokk på deg ja.. Skjønner ikke heeeeelt hvordan, men det er vel ganske fort gjort tydeligvis.. Og Teddy.. Nei, jeg har ikke spist magisk sopp, jeg har spist noe så spennende som pølser og potetmos idag.. [8|]
jeg hadde nok klart å legge en blokk på deg ja.. Skjønner ikke heeeeelt hvordan, men det er vel ganske fort gjort tydeligvis.. Og Teddy.. Nei, jeg har ikke spist magisk sopp, jeg har spist noe så spennende som pølser og potetmos idag.. [8|]
x1xkatrine_w Glad i forumet 13 Des 2007 #4 vi hadde tenkt å spise pølser............men det ble ingenting....meeen planen var pølser[:D]
F FancyPants Forumet er livet 13 Des 2007 #5 Vi spiste pai med krydrede kjøttpølser i i går! I dag var det spaghetti og kjøttdeig i Dolmio, hehe!
P Pijah Forumet er livet 13 Des 2007 #6 Vi liker ikke utfordringer her om dagen, så vi gadd ikke bryne hjernen på hva vi skulle spise. Hehe..
Vi liker ikke utfordringer her om dagen, så vi gadd ikke bryne hjernen på hva vi skulle spise. Hehe..