Luxusproblem:D

Klesklypa

Gift med forumet
Gullet mitt har begynt å sove HEILE natta[:D]

I går sovna ho klokka 00.30 og sov til klokka 10.00!!!

Problemet er at ho er så utrolig vanskelig å vekke! Eg prøvde å vekke ho klokka 03.00 for å gi ho mat, men hadde ikkje sjangs! Klokka 05.30 fikk eg vekt ho lenge nok til at ho fikk i seg en halv pupp før ho sovna igjen[:-]

Er redd eg skal miste melka mi av at ho holder på son...
Men er VELDIG utkvilt da[:D][:D]

Ja, dette høres jo ut som et luksusproblem! Gullet mitt sover også ganske godt om natten, så skal ikke klage på det, men jeg savner litt å sove en hel natt.

Trenger du å vekke henne da? Våkner hun ikke når hun er sulten tror du?

Du mister ikke melka av den grunn....la prinsessa sove- hun gir lyd når hun er sulten ;-) Melka vil bare stabilisere seg til den mengen hun krever....;-) Nyt det- og ikke stress[;)]

Eg veit ikkje om eg trenger å vekke ho eg..
Men de skal vel ha mat om natta skal de ikkje det da??

Ho har begynt å få ei flaske MME om kvelden, og etter det sover ho så masse[:-] Er jo selfølgelig bra! Men eg får litt spreng om natta, får ikkje til å pumpe meg og er redd eg skal miste melka om ho ikkje drikker[>:]

ORIGINAL: Klesklypa

Eg veit ikkje om eg trenger å vekke ho eg..
Men de skal vel ha mat om natta skal de ikkje det da??

Ho har begynt å få ei flaske MME om kvelden, og etter det sover ho så masse[:-] Er jo selfølgelig bra! Men eg får litt spreng om natta, får ikkje til å pumpe meg og er redd eg skal miste melka om ho ikkje drikker[>:]

ho trenger ikke mat om natta så lenge ho sover godt og legger på seg [:D]
hvordan det er med melkespreng og melk å sånn aner jeg ikke , siden jeg ikke ammer [8D]

Back
Topp