Luxus! Fått lån til å pusse opp badet :D

*BekkUlf*

Forumet er livet
Vi får låne 120.000 på leiligheten, så vi kommer ikke til å merke det på regningen[8D] Ååååhhh som jeg gleder meg!!! Badet er så ekkelt sånn som det er nå[:'(]

Det blir nok herlig med nytt bad :):)

Åh, så heldig da! [:D] Jeg vil å ha nytt bad! Eller jeg vil ha nytt HUS! [:)] 

Før og etterbilde krever jeg da[8D][:D]

Så deilig å pusse opp badet, vet hvordan det føles med et ekkelt bad ja[:'(][>:][:o] er så kjedelig å vaske og vaske og man føler det er like ekkelt... gleder meg også til nytt bad[:)]

Er litt stress mens det pusses opp, men så verd det[:)] Har dere flere bad??? husker vi var uten dusj en god stund når vi pussa opp, heldigvis vard et før vi fikk unger[:-]

herrrlig[:D][:D] GLEDER meg til vi skal pusse opp huset[:D]

ORIGINAL: ~Vimsa~

Før og etterbilde krever jeg da[8D][:D]

Så deilig å pusse opp badet, vet hvordan det føles med et ekkelt bad ja[:'(][>:][:o] er så kjedelig å vaske og vaske og man føler det er like ekkelt... gleder meg også til nytt bad[:)]

Er litt stress mens det pusses opp, men så verd det[:)] Har dere flere bad??? husker vi var uten dusj en god stund når vi pussa opp, heldigvis vard et før vi fikk unger[:-]

Har to toalett, men ikke flere dusjer, så dusj må vi låne av familie[:'(] men men hehe

OIOIOIOi - dere kommer til å få et lekkert bad om de 120 000 er øremerket bad gitt!! Gleder meg til å se bilder [:D]

Jeg vil oooog... *drømme seg bort i min inspiasjonsmappe for bad*

Så deilig[:)] Bilder!!![;)] Vi har også fått lån for å bygge på nytt bad og vaskerom, skal begynne om ikke så lenge, og det gledes[:D][:D]

Alle pengene er til badet ja, og vi vet akkurat hvordan vi skal ha det, eller vi krangler litt om vi skal beholde doen der inne[8|] men men, jeg står på mitt. SKAL ha do der dusjen er,det er jo der jeg steller meg hver morgen, og jeg kan gå rett fra soverommet på do liksom...
Det kommer bilder det skla jeg love dere, men vi vet ikke helt når vi starter, må sjekke priser, og finne rørlegger/murer[:)]

MASSE fint der kathmor *drømme seg vekk*

Jeg pussa opp badet i fjor, og det va diiiigg [:)] Legg ut noen "drømme bad" bilder da!!

Right price tiles : Kjempe billige fliser i forhold til vanlige butikker....[:D][:D] Du må dra å se ute på spelhaugen[:D]

Er ofte billigere om du handler inn varene selv, vi sparte 12 tusen på det i gangen..[;)][;)]

http://www.linn-bad.no/

De hvite møblene på forsiden er jo bade vårt (Victoria bad) [:D][:D] kjempe fornøyd ... :-D

ORIGINAL: Pixiee

Right price tiles : Kjempe billige fliser i forhold til vanlige butikker....[:D][:D] Du må dra å se ute på spelhaugen[:D]

Er ofte billigere om du handler inn varene selv, vi sparte 12 tusen på det i gangen..[;)][;)]

http://www.linn-bad.no/

De hvite møblene på forsiden er jo bade vårt (Victoria bad) [:D][:D] kjempe fornøyd ... :-D

Ja, vi skal hanlde inn selv, via neumann bygg[:D]

Åhh det var det masse fiiint! [:D]

Back
Topp