Lutinus

Malskj12

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2024
Hei alle dere!
Lurer litt på ang Lutinus.

Hvordan har dere klart å skille symptomer forårsaket av Lutinus og svangerskap? Type murringer, kvalme, vonde bryster osv.
Var på UL Onsdag (8+6) og ble målt til 9+0. Historikken min tatt i betraktning, ønsket legen å sette meg på progresteron som et lite hjelp, siden det ikke skader å prøve.

Har nå gått på det siden fredag (bestillingstid) og hatt murringer veldig av og på (hadde jeg fra før også). Merker forøvrig også at det påvirker blodsukkeret, da jeg trenger litt mer insulin her og der (diabetes type 1)

Det eneste jeg merket med lutinus var lettblødende slimhinner. Så jeg spottet og litt sånt av og på frem til uke 9. Ellers merket jeg ikke noe spesielt. Har brukt lutinus mye fra eggløsning til mens og evt. graviditet. Med vellykket svangerskap til ut uke 12. Hadde murringer fra før positiv test og til uke 12, men har som regel alltid hatt det i svangerskap, uavhengig om jeg har stått på lutinus eller ei.

Det eneste jeg merket med lutinus var lettblødende slimhinner. Så jeg spottet og litt sånt av og på frem til uke 9. Ellers merket jeg ikke noe spesielt. Har brukt lutinus mye fra eggløsning til mens og evt. graviditet. Med vellykket svangerskap til ut uke 12. Hadde murringer fra før positiv test og til uke 12, men har som regel alltid hatt det i svangerskap, uavhengig om jeg har stått på lutinus eller ei.
Fikk ikke startet på det før nå, men skal bruke til uke 12 her også ☺️ brukte du ut uke 12 eller til 12+0?

Merket egentlig ingenting spesielt med lutinus, annet enn griseriet.
Jeg brukte lutinus fra noen dager før innsett av embryo, til uke 10.

Fikk ikke startet på det før nå, men skal bruke til uke 12 her også ☺️ brukte du ut uke 12 eller til 12+0?
Brukte til 12+6, selv om jeg egentlig ikke trengte det, gyn sa vel 12+0. Men jeg var så redd for å miste.

Kan også tilføye at jeg gikk på lavdose, 1 tabl. per dag, så det gjorde ingenting å slutte brått heller.

Jeg bruker 3 ganger daglig, så jeg må vel kanskje trappe ned? fikk ingen info om det
Vet ikke, men kanskje greit å spørre den som satte deg på det om det er nødvendig :)

Uff. Lutinus noe dritt. Jeg ble sår av dem. Måtte ta flere til dagen. Skikkelig gris. Det rant jo ut støtt og stadig.
Jeg fikk cyclogest tro jeg progesteron. Og det va perfekt

Uff. Lutinus noe dritt. Jeg ble sår av dem. Måtte ta flere til dagen. Skikkelig gris. Det rant jo ut støtt og stadig.
Jeg fikk cyclogest tro jeg progesteron. Og det va perfekt
Oh yes, 3 ganger om dagen her. Griseri men jeg får bare stå i det :)

Jeg fikk masse murringer, noe spotting og litt kvalme. Umulig å si hva som var forårsaket av hva :p

Spørsmål. Noen som blødde noe av de? Type farge nedi do og en del i trusa? Er 10+0 nå så kan være morkaka også, men våkna i natt på runde 2 på toalettet og oppdaga at jeg blødde. Kom kun en del blod og restene av Lutinus tabeletten. Mulig jeg kanskje har vært borti livmortappen da jeg satt den inn?

Back
Topp