Lutinus

Blåbæra☆

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei.

Er i dag 4+5 og di siste 3 dagene har restene av lutinusen som kommer ut vært lys rosa ish i fargen. Tok test i går og 2 dager før det igjen og den i går var litt sterkere enn den for 2 dager siden. Er det noe grunn til bekymring tenker dere, eller er det bare noen småblødninger kanskje pga irritasjon av lutinuspilla?

Takk for svar:)
 
Det er umulig å si... Småblødninger fra slimhinner er ganske vanlig tidlig i graviditet. Jeg ville tatt en tur til legen for å måle hCG, men jeg er en sånn type som er alltid bekymret :)
 
Jeg blødde en del fra uke 5 til 12. Er ganske sikker på det var pga lutinus sammen med blodfortynnende. Hvis du er bekymret ta en tur å mål hcg, det hjalp meg veldig❤️
 
Ved første graviditet opplevde jeg det samme som deg, rosa og ferskenfarget lutinus, og det gikk helt fint. Denne gangen har jeg ikke opplevd det. Ved innsett fikk jeg beskjed om at verken blødning eller farget lutinus var noe å bekymre seg for pga skjøre slimhinner. Slutter meg til de andre, hvis du er bekymret kan en hcg-måling gjøre deg roligere :Heartred
 
Det er umulig å si... Småblødninger fra slimhinner er ganske vanlig tidlig i graviditet. Jeg ville tatt en tur til legen for å måle hCG, men jeg er en sånn type som er alltid bekymret :)
Jeg blødde en del fra uke 5 til 12. Er ganske sikker på det var pga lutinus sammen med blodfortynnende. Hvis du er bekymret ta en tur å mål hcg, det hjalp meg veldig❤️
Ved første graviditet opplevde jeg det samme som deg, rosa og ferskenfarget lutinus, og det gikk helt fint. Denne gangen har jeg ikke opplevd det. Ved innsett fikk jeg beskjed om at verken blødning eller farget lutinus var noe å bekymre seg for pga skjøre slimhinner. Slutter meg til de andre, hvis du er bekymret kan en hcg-måling gjøre deg roligere :Heartred

Takk for svar.

Hadde jeg vært hjemme hadde jeg dratt å tatt blodprøve, men er på familiebesøk 7 timer hjemmeifra. Skal ikke hjem før lørdag. Begynte å blø ganske mye i stad, så føler kanskje løpet er kjørt. Hadde 2-3 på digital på torsdagen, og ganske fin strek på test i går. Men ja, kom som sagt en del i stad:sad010
 
Tok en test nå. (Den øverste) Forrige tok jeg i går og den etter der igjen tok jeg for 3 dager siden. Hvor fort burde streken bli svakere om jeg mister? Noen som vet?:confused005
 

Vedlegg

  • 20201201_211629.jpg
    20201201_211629.jpg
    16,3 KB · Visninger: 49
Back
Topp