Lutinus

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Noen flere som tar Lutinus?

Hvor lenge skal dere gå på det? Er dere veldig nøye med å ta til samme tidspunkt hver dag?

Gått på det i forbindelse med ivf! Tar du det pga progesteronmangel og har blitt gravid naturlig, eller er det ivf forsøk? Mange tar til uke 10-12, da tar morkaka over produksjonen av progesteron! Når jeg ble gravid med sønnen så skulle jeg bare gå i 14 dager fra innsett og til test, men jeg gikk lenger (ut uke 10 om jeg ikke husker feil)!
Tok på samme tidspunkt hver dag ja!

Sniker fra mars.

Tok lutinus i en uke etter positiv test. Tok de til samme klokkeslett hver dag +- 1 time hvis det kom noe i veien for tidspunktet.

Bruker lutinus. Skal bruke det 3 ganger pr dag i 30 dager. Begynte ved positiv test. Bruker det på grunn av gjentatte spontanaborter. Blitt gravid på naturlig måte. Brukte lutinus forrige svangerskap også. Prøver å ta de til samme tid, men noen dager blir det vanskelig.

Gått på det i forbindelse med ivf! Tar du det pga progesteronmangel og har blitt gravid naturlig, eller er det ivf forsøk? Mange tar til uke 10-12, da tar morkaka over produksjonen av progesteron! Når jeg ble gravid med sønnen så skulle jeg bare gå i 14 dager fra innsett og til test, men jeg gikk lenger (ut uke 10 om jeg ikke husker feil)!
Tok på samme tidspunkt hver dag ja!

Naturlig gravid, men mistet 5 ganger i uke 4/5 mens vi har prøvd på nr 2.

Er 5+3 som er rekord i dag i første syklus med Lutinus :)

Skal inn til gyn 6+6, men mener hun sa på tlf at jeg skulle ta de frem til uke 8 eller 12. Tar 3 tabl hver dag

Naturlig gravid, men mistet 5 ganger i uke 4/5 mens vi har prøvd på nr 2.

Er 5+3 som er rekord i dag i første syklus med Lutinus :)

Skal inn til gyn 6+6, men mener hun sa på tlf at jeg skulle ta de frem til uke 8 eller 12. Tar 3 tabl hver dag

Håper det er terminspire du har i magerommet denne gangen❤️ Bare fortsett å ta dem, så får du sikkert beskjed når du skal til gyn! Viktigste er vel å ikke slutte for tidlig!!

Brukte det frem til positiv test (ivf). Da fikk jeg beskjed om å slutte.

Hehehe. Jeg er motsatt av dere. Skal begynne med det i uke 16 og fortsette til uke 34

Hehehe. Jeg er motsatt av dere. Skal begynne med det i uke 16 og fortsette til uke 34

Er det for å sikre at du ikke får forkortet livmorhals slik at du får åpning?☺️

Back
Topp