LUTINUS

Prøvemilla

Glad i forumet
Bruker lutinus for første gang, startet dagen etter ovitrelle var satt og skal fortsette til evt mensen kommer.. noe jeg håper den ikke gjør.

MEN; flere som tar de? Er det mye som kommer ut igjen hos dere også? Griseri altså..
Bruker dere tampong?

Du skal ikke(!) Bruke tampong eller ha ubeskyttet sex på 14dager dersom du har hatt egguttak(ivf) pga infeksjonsfare. Sånn i tilfelle du ikke fikk klar beskjed fra klinikken.
Bruk trusebind og skift ofte, det jeg gjør med lutinus.

Du skal ikke(!) Bruke tampong eller ha ubeskyttet sex på 14dager dersom du har hatt egguttak(ivf) pga infeksjonsfare. Sånn i tilfelle du ikke fikk klar beskjed fra klinikken.
Bruk trusebind og skift ofte, det jeg gjør med lutinus.

Jeg har ikke ivf så ubeskyttet sex har jeg hatt massw (må jo bli gravid også)[emoji23] Men litt annet med ivf da skjønner jeg!

Ble frarådet tampong jeg også, men føler det renner nedover føttene mine til tider![emoji848] vært ekstremt idag iværtfall!

Jeg bruker også lutinus, har fått det etter påvist graviditet og er i dag 5+6. Skal gå på dem hvertfall 3 uker til, har gått på dem i snart en uke. Er faktisk mindre gris enn forventet, men har selv erfart at det blir mer grisete om jeg ikke har fått tabletten langt nok opp og setter meg fort igjen etterpå. Virker som jeg trykker den ut[emoji28] Bruker truseinnlegg og skifter hver gang jeg er på do [emoji4]

Gratulerer med baby i magen [emoji173]️ jeg tar den rett før jeg legger meg, føler det er best fordi da kommer det meste ut med engang jeg står opp [emoji85]

Gratulerer med baby i magen [emoji173]️ jeg tar den rett før jeg legger meg, føler det er best fordi da kommer det meste ut med engang jeg står opp [emoji85]

Tusen takk [emoji173]️ Jeg tar lutinus 3 ganger om dagen, den jeg setter inn før jeg legger meg er den som lager minst gris[emoji4]

Ja, jeg må kjøpe litt tykkere truseinnlegg idag, har av de helt tynne bare og de ble fylt av bare en oppreising fra stol [emoji85]

Hvor lenge skal du ta det?

Jeg kjøpte de største og lengste til always, og de funka bra[emoji5]

Jg måtte bruke bind, kommer mye rester og er mye gris med lutinus ja

Ja, jeg må kjøpe litt tykkere truseinnlegg idag, har av de helt tynne bare og de ble fylt av bare en oppreising fra stol [emoji85]

Hvor lenge skal du ta det?

Jeg tok det i 10 uker, til jeg var 12 uker på vei.. Gledet meg mer til å slutte på lutinus enn å treffe den magiske 12-ukersgrensa ;-)

Er nå snart 15 uker på vei :-)

Tusen takk [emoji173]️ Jeg tar lutinus 3 ganger om dagen, den jeg setter inn før jeg legger meg er den som lager minst gris[emoji4]

Da skal jeg ikke klage da skjønner jeg!

Tror det blir mer ok å ta de om jeg får en positiv test om en ukes tid da.. Nå ser jeg liksom ikke helt gleden i det! Men har mistet to ganger ila 2 år og 4 mnd prøving - begge tidlig så håper dette gjør susen [emoji85]

Da skal jeg ikke klage da skjønner jeg!

Tror det blir mer ok å ta de om jeg får en positiv test om en ukes tid da.. Nå ser jeg liksom ikke helt gleden i det! Men har mistet to ganger ila 2 år og 4 mnd prøving - begge tidlig så håper dette gjør susen [emoji85]

Skjønner deg godt [emoji4] Har selv vært gravid 3 ganger tidligere, mistet to tidlig og fikk konstantert MA i uke 13 nå i slutten av april, fosteret døde 8+3. Håper virkelig lutinus hjelper, så spiren holder seg på plass denne gangen [emoji173]️ Krysser fingre og tær for at du får positiv test om en ukes tid

Truseinnlegg er alfa om omega. Og signerer im96 om at lutinus må langt opp nok, for å grise minst mulig.

Skjønner deg godt [emoji4] Har selv vært gravid 3 ganger tidligere, mistet to tidlig og fikk konstantert MA i uke 13 nå i slutten av april, fosteret døde 8+3. Håper virkelig lutinus hjelper, så spiren holder seg på plass denne gangen [emoji173]️ Krysser fingre og tær for at du får positiv test om en ukes tid

MA må være forferdelig å oppleve! Stakkar...

Takk for det, håper den hjelper så en spire klorer seg fast[emoji16]

Reagerer litt på alt av truseinnlegg og tamponger, men kjøpte truseinnlegg på apoteket idag, håper de er bedre [emoji16]

Anbefaler å kjøpe tøytruseinnlegg, de koster litt, men har dem jo lenge så det spares inn. Tåler også vanlige truseinnlegg dårlig.

Lest mye om de idag også, MEN - om man virkelig blør masse hvordan er det da?

Finnes mye forskjellige. Mine holder fint lutinus, men har noen som er lange. Imse Vimse har en del. Husker ikke navnet på nettbutikken der jeg har kjøpt mine.

Back
Topp