Lutinus

Soskenjakten

Elsker forumet
Noen andre som går på dette nå?
Ble satt på det idag av gyn etter å ha mista 2ganger på et år så tenkte vi å prøve det.
Har hørt det forverrer symptomer og er mye gris!?

Jeg bruker det, fordi jeg har hatt IVF behandling. Der er det vanlig å bruke det fra innsett og frem til uke 12 om man blir gravid.

Ikke så mye søl som noen sier :) kroppen tar opp mye. Bruk truseinnlegg, så er det ikke noe problem :)

Jeg bruker det, fordi jeg har hatt IVF behandling. Der er det vanlig å bruke det fra innsett og frem til uke 12 om man blir gravid.

Ikke så mye søl som noen sier :) kroppen tar opp mye. Bruk truseinnlegg, så er det ikke noe problem :)
Har du truseinnlegg hele dagen eller bare i timene etter den er satt inn? :)

Har du truseinnlegg hele dagen eller bare i timene etter den er satt inn? :)

Jeg brukte lutinus de første 2 ukene pga ivf. Fikk mye vandig utflod, kan anbefale store (lange) truseinnlegg. Lite av selve tabletten som kom ut :) ikke så ille som jeg hadde trodd ;)

Brukte lutinus og anbefaler store innlegg heheh . En får ekkel følelse når den renner ut. Kroppen tar opp det trenges. Ikke alltid det rant ut her men de gangene var mye griseri :)

Jeg går også på lutinus dette svangerskapet pga en MA før dette! Er noe griseri og koster en del men er en ekstra trygghet hvis det er det som skal til for at spiren utvikler seg ordentlig! :)

Jeg går også på lutinus dette svangerskapet pga en MA før dette! Er noe griseri og koster en del men er en ekstra trygghet hvis det er det som skal til for at spiren utvikler seg ordentlig! :)
Derfor jeg og går på det:) alt som kan være med å hjelpe er bra:) skal du ta frem til uke 12?

Brukte lutinus og anbefaler store innlegg heheh . En får ekkel følelse når den renner ut. Kroppen tar opp det trenges. Ikke alltid det rant ut her men de gangene var mye griseri :)
Kjenner jeg gleder meg :p lange innlegg faktisk, aldri hørt om:p type nattbind da?

Ble satt på det, men klarer ikke å ta vaginale stikkpiller. Ble da satt på progesteron som skal tas oralt, den kalles utrogestan.

Last edited:
Jeg bruker vanlige truseinnlegg hele dagen :) ikke noen store eller lange :p
De har i butikken lange innlegg , står på pakningen , de er tynnere enn nattbind . de synes jeg var sjekke :)
Jeg brukte lutinus de første 2 ukene pga ivf. Fikk mye vandig utflod, kan anbefale store (lange) truseinnlegg. Lite av selve tabletten som kom ut :) ikke så ille som jeg hadde trodd ;)

Takk for svar damer:)

Bruker dere den applikatorgreia? Så det sto at den skulle helt inn, men jeg fikk den liksom ikke mer enn litt over halvparten... Så sa det liksom stopp :|

du setter den inn så langt du får den opp.
Fikk selv litt over halvparten

Jeg fikk beskjed om å sette den inn med hendene, den applikatoren kan visst komme for langt opp...

Back
Topp