Lutinus

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Flere som går på det? Tok den første i dag og håper virkelig det hjelper slik at det ikke blir flere sa! Er rundt 4+2 i dag.. Skikkelige stikkninger i underlivet.. Håper ikke det er ett dårlig tegn..

Jeg hadde masse stikking spesielt de første ukene. Helt normalt - mye som tøyes og strekkes!

Ja tøyesmertene er greit, men dette er skikkelige stikkninger som om alt skal falle ut! Vært gravid utallige mange ganger med denne smerten har jeg aldri hatt.. Bare håper lutinusen gjør at spira holder seg inne nå ;)

Bruker lutinus, har brukt det fra el. Gikk til privat gyn og fikk det etter 2 sa. Nå sitter en spire uke 7+3. Hadde mye stikkinger der du er nå. Lykke til!

Jeg tok lutinus 3 ganger om dagen til 14 dager etter insett:-) Hadde mye stikkinger, usikker på om det var lutinusen eller kombinasjon av uttak/insett/lutinus. Har forresten hatt gjevnlige stikkinger hele tiden, sist for fem minutter siden:) Lykke til håper spira klorer seg fast!:)

Satser på at den holder seg inne! Krysser fingrene hver dag!! Værste er følelsen av at det skal falle ut ting fra dåsa :p men ul rett etter påske så da ser jeg om det har gått bra :)
Haha ja det er helt forferdelig!xD Våkner av at det "fosser" ut midt på natta... Urk, grøss:p
Så spennende:) Tenker du gleder deg tl påska er over:D

Back
Topp