Lutinus

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Er 4 uker på vei idag, og har endel Lutinus igjen (etter andre negative forsøk) spurte på klinikken om jeg skulle fortsette eller slutte, og hun sa at jeg kunne velge det selv.
Så er litt usikker, tenker det er vel bra med litt ekstra progesteron støtte? men har også lyst å slutte på de, lei av truseinlegg skifting x antall ganger til dagen :shifty:

hva hadde dere gjort ? :)

Er 4 uker på vei idag, og har endel Lutinus igjen (etter andre negative forsøk) spurte på klinikken om jeg skulle fortsette eller slutte, og hun sa at jeg kunne velge det selv.
Så er litt usikker, tenker det er vel bra med litt ekstra progesteron støtte? men har også lyst å slutte på de, lei av truseinlegg skifting x antall ganger til dagen :shifty:

hm, vanskelig å si. Jeg hadde nok fortsatt og trappet forsiktig ned mot slutten. Jeg har også mistet to ganger veldig tidlig, i uke 4 og 5, så det er nok derfor. De alle fleste har jo nok progesteron og trenger jo ikke videre støtte. :-)

Jeg tok lutinus frem til uke 6/7, brukte opp det jeg hadde. Jeg personlig ville ha fortsatt :p selv om jeg vet det er irriterende så fikk jeg en trygghet av det!

Back
Topp