Lutinus

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som vet om lutinus på tas på samme klokkeslett? Eller er ikke det så farlig om det avviker litt?

Det er ikke så farlig om du avviker litt :)

Jeg fikk beskjed om at den skulle takes til så si samme tid, for å forhindre at store forskjeller i nivåene. Men en halvtime før eller halvtime etter skal nok ikke være noe farlig.

Progesteron svinger ganske mye naturlig i kroppen, så jeg tror det er derfor det ikke er så nøyaktig med den (de andre medisinene har jeg fått klokkeslett på.)

Tidligere har jeg fått beskjed om å få tatt tre ganger i løpet av dagen, uten noe mer detaljer. På Ullevål sa de: "Morgen, ettermiddag og kveld, sånn omtrent 8 timer mellom hver."

Fikk også beskjed om å ta morgen ettermiddag og kveld, de sa at det ikke hadde noe å bety med klokkeslett og etter uttak og innsett så tok jeg 2 på kvelden istedet for en på dagen og en på kvelden:-)
Så jeg tar en når jeg står opp og så tar jeg en rundt middagstid og så den siste før jeg legger meg :-)

Noen som har hatt bivirkninger av lutinus? Kjenner jeg får vondt i høyre eggstokk. Er det vanlig?

Noen som har hatt bivirkninger av lutinus? Kjenner jeg får vondt i høyre eggstokk. Er det vanlig?

Har litt "stikkinger" nede i magen og så i dag så har jeg hatt litt hodepine og kvalme.

Blir det verre så tror jeg at jeg hadde ringt eller sendt mail bare for å være sikker på at det ikke var noe unormalt, jeg er veldig snar med å ringe :-P

Har litt "stikkinger" nede i magen og så i dag så har jeg hatt litt hodepine og kvalme.

Blir det verre så tror jeg at jeg hadde ringt eller sendt mail bare for å være sikker på at det ikke var noe unormalt, jeg er veldig snar med å ringe :p

Jeg får ringe i morgen når de åpner

Back
Topp