Lutinus?

lille89

Betatt av forumet
Jeg fikk beskjed om å ta lutinus 3 ganger daglig fra uttaksdag fram til testedag og fikk resept på 2 pakker.. Det blir jo ikke 2 uker det..? Det er er 21 stk i en pakke og da vil jeg være ferdig onsdag og test på fredag! Bør jeg bruke siste brettet og fordele på de siste 3 dagene? :/ er så usikker.. Har lest at man ikke bør kutte av brått men det sa ikke legen noe om! Hvor lenge har dere tatt??

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk beskjed om å ta lutinus 3 ganger daglig fra uttaksdag fram til testedag og fikk resept på 2 pakker.. Det blir jo ikke 2 uker det..? Det er er 21 stk i en pakke og da vil jeg være ferdig onsdag og test på fredag! Bør jeg bruke siste brettet og fordele på de siste 3 dagene? :/ er så usikker.. Har lest at man ikke bør kutte av brått men det sa ikke legen noe om! Hvor lenge har dere tatt??

Jeg og fikk bare to pakker med 21 stk oppi.

Da jeg ble gravid, så brukte jeg det 3 ganger daglig ut uke 10 tror jeg, og trappet deretter ned. Privatklinikker set ut til å skrive ut resept for lengre periode enn offentlig.

Jeg fikk resept på 3 pakker tror jeg el 4

Sent from my iPhone using Tapatalk

Burde jeg bli stressa på at jeg ikke får lenger enn 2 uker? Og tilogmed før testedag?

På mine resepter har det stått reit, har derfor hentet ut en ekstra eske..

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Off.. Jeg kunne også tenkt meg å ha progrestronstøtte litt lenger.. Kanskje ikke til uke 12 for de koster jo 500kr esken..

Ring legen og ta ut en ekstra pakke :) så har du det i det minste litt lengre.
Jeg skal selv gå på det til uke 10 :)

Jeg fikk og kun to pakker og skulle ta tre om dagen i 15 dager. Jeg spurte hvordan det kunne stemme og fikk beskjed om at jeg skulle ta i 15 dager fordi jeg tok en den kvelden jeg satt inn, tre hver dag i 13 dager og to på testdagen. Sånn ble det visstnok 15 dager :)

Jeg fikk og kun to pakker og skulle ta tre om dagen i 15 dager. Jeg spurte hvordan det kunne stemme og fikk beskjed om at jeg skulle ta i 15 dager fordi jeg tok en den kvelden jeg satt inn, tre hver dag i 13 dager og to på testdagen. Sånn ble det visstnok 15 dager :)

Ja det er var lurt! Det er vel noe sånt jeg må gjøre jeg også! Men jeg begynte å ta de på uttaksdagen... :( så det rekker liksom ikke fram.. Om du skjønner! Skjønner ikke hvorfor jeg måtte ta tre fra den dagen..

Fikk 2 pakker jeg også, sa det skulle vare til 2 uker etter uttak. Etter 2 uker skulle kroppen klare å produsere nok selv hvis en er gravid. Men på alle mine forsøk har jeg begynt å blø dag 9 eller 10, så uansett ikke trengt lengre jeg da :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg snakket med gynekologen på sykehuset idag og han ville at jeg skulle gå på lutinus til svangerskapsuke 12 så han skrev ut resept han! Uten konsultasjon fra klinikken men det går vel bra vel :p

Back
Topp