Lutinus vs. Cyclogest

lmn86

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Noen som vet forskjellen på disse!? Brukte Lutinus på ferskforsøk som ble negativt! Når vi skal i gang med fryseforsøk ser jeg at jeg har fått resept på Cyclogest..

skal ha fryseforsøk i stimulert/regulert syklus i April hvor jeg skal gå på Progynova fra første mensdag!

Ja! Det er vel litt forskjell på styrken tror jeg. Mener at en stk Cyclogest er mer mg. Mener en pille er 500 mg? Og den skal tas to ganger om dagen. Ulempen med den er at man skal ligge 30 min etter den er satt inn.

Ja! Det er vel litt forskjell på styrken tror jeg. Mener at en stk Cyclogest er mer mg. Mener en pille er 500 mg? Og den skal tas to ganger om dagen. Ulempen med den er at man skal ligge 30 min etter den er satt inn.

Åh, det er jo ikke veldig praktisk å måtte ligge[emoji23] 400 mg står det på e-respeten, men finner ikke noe bruksanvisning på den i felleskatalogen! Men takk for svar[emoji4]

Åh, det er jo ikke veldig praktisk å måtte ligge[emoji23] 400 mg står det på e-respeten, men finner ikke noe bruksanvisning på den i felleskatalogen! Men takk for svar[emoji4]
400 mg var det, ja! Så da er det 800 mg daglig kontra 300 mg daglig som det ofte er med Lutinus[emoji4]

Jeg tok to cyclogest daglig når jeg gikk på det, dvs 800 mg totalt. Men når jeg gikk på lutinus ble det kun 300 mg daglig. Med cyclogest må man ligge i en halvtime etter man har tatt den, ganske upraktisk om man får dårlig tid om morran [emoji23]

Brukte Cyclogest til uke 13 med datteren! Kjempe praktisk når man skal opp med barn om morgenen[emoji23][emoji23]

Uff.. er det slik at man må ta den på samme tidspunkt om morgenen også? Jobber døgnturnus/medlever-turnus med 17 mils reisevei èn vei og mye fri.. så her er døgnrytmen liiite stabil[emoji23][emoji23]

Uff.. er det slik at man må ta den på samme tidspunkt om morgenen også? Jobber døgnturnus/medlever-turnus med 17 mils reisevei èn vei og mye fri.. så her er døgnrytmen liiite stabil[emoji23][emoji23]
De skal vel helst tas sånn nogenlunde til samme tidspunkt[emoji4]

Back
Topp