Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt begge deler gjennom totalt 7 innsettinger. Etter 6 mislykkede innsettinger foreslo legen å bytte fra Lutinus til Crinone bare sånn for å prøve noe nytt. Som hun sa, man vet aldri om det er den lille endringen som skal til. Jeg ble gravid den gangen.Hva er best ?
Har to mislykkede fryseforsøk og ba derfor om å få prøve noe annet...fikk da resept på lutinus istedenfor crinone...er litt skeptisk. Ble jo gravid med crinone .. har dere erfaringer med eventuelt begge deler ?
Dette stemmer merkelig nok ikke. Jeg skulle egentlig bruke Lutinus nå ved fryseforsøk, men har en pakke med Crinone liggende, så jeg får bruke det i steden. Med Lutinus skulle jeg tatt det tre ganger daglig, men jeg fikk beskjed om at med Crinone skulle jeg bare ta det to ganger daglig. Er ikke det egentlig litt rart?Lutinus inneholder 100 mg progesteron pr stk, Crinone inneholder 90 mg progesteron pr stk. Så man skal bruke samme antall per dag for å ha samme behandling.
Dette stemmer merkelig nok ikke. Jeg skulle egentlig bruke Lutinus nå ved fryseforsøk, men har en pakke med Crinone liggende, så jeg får bruke det i steden. Med Lutinus skulle jeg tatt det tre ganger daglig, men jeg fikk beskjed om at med Crinone skulle jeg bare ta det to ganger daglig. Er ikke det egentlig litt rart?
(Lykkeliten, kan jeg bare spørre mens "jeg har deg her". Hvordan brukte du Crinone igjen? Hvor lenge lå du stille med disse hoftebevegelsene før du stod opp?) Alt man skal glemme på få måneder. Hehe..)
Dette stemmer merkelig nok ikke. Jeg skulle egentlig bruke Lutinus nå ved fryseforsøk, men har en pakke med Crinone liggende, så jeg får bruke det i steden. Med Lutinus skulle jeg tatt det tre ganger daglig, men jeg fikk beskjed om at med Crinone skulle jeg bare ta det to ganger daglig. Er ikke det egentlig litt rart?
(Lykkeliten, kan jeg bare spørre mens "jeg har deg her". Hvordan brukte du Crinone igjen? Hvor lenge lå du stille med disse hoftebevegelsene før du stod opp?) Alt man skal glemme på få måneder. Hehe..)
Jeg tror det var noe om at crinone frigjør progesteronet saktere? Husker jeg drev å leste om det fordi jeg hadde glemt Lutinus og ikke var hjemme og hadde elektronisk resept på crinone.
Hm, jaja. Ikke så godt å si da mao. Får håpe de har rett![]()