Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette med bakterier tok jeg opp med Ullevål. Bakteriene har ikke sjanse til å komme oppi noen som helst sted. Er man gravid så er livmorhalsen lukket. Etter 6 sa og endelig bli gravid igjen med ivf så var jeg veldig påpasselig med å gjøre alt riktig. Å det finnes ikke fler bakterier enn på fingre og under negler.Man bør la være bruke pinnen fordi den lettere kan gi rifter og fordi man kan føre bakterier opp siden den gjenbrukes. Bedre med en ren finger med kortklippet negl. Dette anbefaler de på apoteket på Riksen.
Nei, du har helt sikkert rett. At det skal gjøre noe skade er sikkert ikke sannsynlig. Men velger å la være bruke den i alle tilfelle da jeg er blitt anbefalt det.Dette med bakterier tok jeg opp med Ullevål. Bakteriene har ikke sjanse til å komme oppi noen som helst sted. Er man gravid så er livmorhalsen lukket. Etter 6 sa og endelig bli gravid igjen med ivf så var jeg veldig påpasselig med å gjøre alt riktig. Å det finnes ikke fler bakterier enn på fingre og under negler.
Gratulerer som ruger.Jeg fikk mannen til å plassere den ene, fikk helt panikk for å ikke ha nok progesteron til evt innsett. Han fikk den på plass (flaut) men nå har jeg begynt å bruke pinnen. Vasker den i glovarmt vann etter bruk. Skal snakke med riksen imorgen hvis det blir innsett imorgen. Tusen takk for tips. Dere er så søte og behjelpelige![]()
❤❤
Gratulerer som ruger.Hva sa de på Riksen angående "pinnen" som følger med lutinusen?
Lutinus tar man gjerne tre ganger om dagen, så en er jo vanlig å sette ved leggetid. Nå er det heller ikke så utbredt problem at de detter ut heller, såvidt meg bekjent.Bare lurer på hvorfor dere ikke setter inn Lutinusen før dere legger dere? Da detter den jo ikke ut?![]()
Åja, da skjønner jegLutinus tar man gjerne tre ganger om dagen, så en er jo vanlig å sette ved leggetid. Nå er det heller ikke så utbredt problem at de detter ut heller, såvidt meg bekjent.![]()