Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som bruker progestron i sv.skapet? Erfaringer? Bivirkninger?
Hm, dere skriver om gris og kliss.. Er det mye utflod dere tenker på da? Eller at det fiklete å få den inn? Får vel hamstre bind da.. Er det myyye som kommer liksom?
Hm, dere skriver om gris og kliss.. Er det mye utflod dere tenker på da? Eller at det fiklete å få den inn? Får vel hamstre bind da.. Er det myyye som kommer liksom?
Lutinus er veldig klissete. Tablettene smelter på en måte og tablettrester renner ut. Noen ganger kjenner en at det renner. Flytende tablettgørr.
Vanlig truseinnlegg var ikke store nok for meg, de ble fort klissvåte.
Helt greie å få inn.
Som jeg skrev tidligere her brukte jeg crinone, men jeg synes ikke d kom plagsomt mye ut igjen...hadde kjøpt inn masse truseinnlegg siden jeg hadde lest så mange erfaringer med at d var så innmari grisete. Jeg brukte bare truseinnlegg helt i begynnelsen, men slutta selvsagt med d når jeg oppdaget at d slettes ikke var ille. Så man kan nok oppleve litt forskjellig![]()
Samme opplevde jeg. På dagtid byttet jeg truse 2-3 ganger pr dag. For meg funket det forresten å sove "bar" på natten med et stort håndkle under. Orket ikke truseinlegg 24/7. Fikk ingen soppinfeksjoner da.
Crinone og lutinus kan ikke sammenlignes.
Lutinus er klissete, det er ikke crinone. ( etter det jeg har lest blir det mere gele av crinonen)
Nei, d er d nok ikke, men var mange her inne som klaget på at crinone var plagsomt når d kom ut også (på "vi som prøver"), så tenkte bare å informere om at man nok opplever d litt forskjellig![]()
Ja, har forstått det sånnnoen liker det bedre, andre liker best det andre.
Skulle helst ha sluppet, men med en baby til premie, er det verd alt![]()
Jeg var til legen i dag som anbefalte at jeg begynte med det nå, uke 15 og fram til uke 34.. Har ikke hørt om det før, men hvis det ikke er særlige bivirkninger får man vel gjøre som man blir fortalt Skal visst hjelpe på at livmorhalsen min ikke modnes.. Mye man skal igjennom gitt!