Lutinus på innsettdagen

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Sist jeg hadde innsett tok jeg Lutinus på morgenen som normalt, men syns det ble litt grisete på innsettet :wtf:

Kan jeg vente å ta den første på morgenen og heller ta to rett etter innsett?

Jeg fikk faktisk beskjed om å vente og ikke ta før innsett jeg, men det var ved fertilitetssenteret. Krysser sånn for deg nå ❤

Sikkert ulike beskjeder, jeg tok en på morgenen og så skulle jeg vente til kvelden og ta to da sa sykepleieren..

Jeg fikk faktisk beskjed om å vente og ikke ta før innsett jeg, men det var ved fertilitetssenteret. Krysser sånn for deg nå ❤
Sikkert ulike beskjeder, jeg tok en på morgenen og så skulle jeg vente til kvelden og ta to da sa sykepleieren..

Ja, grunn til jeg spør er at jeg har lest flere her som har fått sånn beskjed, og jeg fikk jo det jeg og på ferskforsøket...

Men usikker fordi de ikke har sagt noe på noen av fryseforsøkene mine... tenker det kan umulig være så farlig om det blir utsatt noen timer :rolleyes:

Var det på frys du fikk den beskjeden Poppi?

Krysser fingre, tær, armer og bein for deg i morgen! Det er på tide at du også blir rund ;)

Jeg fikk beskjed om å vente til etter innsett, kommer kanskje litt Ann på om du har innsett tidlig eller seint på dag. Om du har kl 15 kan du jo ta kl 08. Hvis du har i 11-12 tiden som meg så ta så seint som mulig i kveld og vent til etter innsett, bare ta med tabletten og sett den rett etter innsett:) det fikk jeg beskjed om:) de siste to i dag fordelte jeg som jeg fikk beskjed om, tok en 17.30 og tar siste når jeg legger meg:)

Masse lykke til i morgen:):)

Jeg fikk også beskjed om å vente til kvelden innsettdagen :) På fryseforsøket..

Jeg fikk også beskjed om å vente til kvelden innsettdagen :) På fryseforsøket..

Da må de ha glemt å si det til meg da, vi er jo på samme sted tross alt ;)

Back
Topp