Lutinus og trøtthet?

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Er det flere som opplever slitsom grad av trøtthet når dere går på Lutinus? Jeg tar problemer med å gjennomføre arbeidsdagen slik det er nå.

Har litt tunge dager med hodepine, tretthet og vondt i underlivet nå... tar lutinus og klexane. En av de må det være tenker jeg! Har ikke merket noe de to andre gangene jeg hat tatt lutinus.

Du kan ikke ha litt kortere arbeidsdager i en periode nå mens du går på de?

Har hatt flere runder med lutinus, og alltid blitt litt trøtt av de. Ene gangen var det så gale at jeg følte jeg måtte ha sovepause på jobb, og evt stoppe for å hvile på vei hjem for jeg var redd for å sovne bak rattet - kjøretur på 25 minutt. Endte med å bli sykemeldt

Jepp, har gått på Lutinus fleire gonger og blir alltid trøtt av dei... Det er noko dritt! Faktisk den medisinen eg får mest bivirkningar av. Blir gjerne også både kvalm og oppblåst av dei. Enkelte gonger har eg også slitt med å sova, noko eg ikkje gjer vanlegvis. Typisk også ein bivirkning nokon får... Hald ut!

Jepp, har gått på Lutinus fleire gonger og blir alltid trøtt av dei... Det er noko dritt! Faktisk den medisinen eg får mest bivirkningar av. Blir gjerne også både kvalm og oppblåst av dei. Enkelte gonger har eg også slitt med å sova, noko eg ikkje gjer vanlegvis. Typisk også ein bivirkning nokon får... Hald ut!
Heldigvis er det enn så lenge trøtthet som er bivirkning. Krysser fingrene for at det forblir slik.

Har duppa av en halvtime nå. Hjemmekontor har sine fordeler gitt :rolleyes:

Back
Topp