Lutinus og sex...?

Nei har nok ikke det. Litt mye griseri til at det frister så veldig.

Nope. Med mindre mannen har melisfetisj[emoji79]

[emoji23][emoji23][emoji23] haha, so true[emoji23][emoji23] Jeg starter med Cyclogest imorra tidlig! Griseri, selvom den er hakket bedre enn lutinusen! Mannen sovna her nå, tror han angrer imorra[emoji23] her blir det stopp inntil videre!!!

Vi har hatt det, men da dusjet jeg rett før, og så tror jeg vi brukte kondom. Og så satte jeg kveldsdosen etterpå. Det er jo litt styr, men jeg brukte det hver syklus etter eggløsning i prøvetiden før assistert befruktning også. Så da hadde det blitt en ganske stor endring i samlivet vårt. :)

Hadde ikke det [emoji85]

:wtf:wtf: dere venter ikke sååå mange uker uten sex da?:angelic:

Jeg ventet jo ikke to uker en gang, så nei (ref mitt forrige svar over her). :p Men jeg har gått på Lutinus regelmessig i over ett år da vi prøvde på førstemann, så vi måtte ha løsninger på det. :shy:

Jeg ventet jo ikke to uker en gang, så nei (ref mitt forrige svar over her). :p Men jeg har gått på Lutinus regelmessig i over ett år da vi prøvde på førstemann, så vi måtte ha løsninger på det. :shy:
Jeg tenker at hvis det blir flere forsøk, så vil det bli håpløst lenge å vente:p kan værtfall late som vi øver/prøver selv;):angelic:

Må bare times litt ift når den settes etc. Kan jo ikke være avholds i månedsvis heller, om det skulle være mulig å få til noe som varer.

Back
Topp