Lutinus og menssmerter

Piana

Gift med forumet
Marshmallows2021
Maiskolbene 2023 :-)
Augusteplene 2026✨
Har gått på Lutinus og ovitrelle som lutealfasestøtte denne mnd, og nå som jeg fikk mensen (mye senere enn vanlig) så har jeg mye sterkere menssmerter enn jeg pleier å ha. Er dette en vanlig greie med disse preparatene? Noen som har hatt det på samme måte?

Har gått på Lutinus og ovitrelle som lutealfasestøtte denne mnd, og nå som jeg fikk mensen (mye senere enn vanlig) så har jeg mye sterkere menssmerter enn jeg pleier å ha. Er dette en vanlig greie med disse preparatene? Noen som har hatt det på samme måte?
Jeg har fått menssmerter hver gang av lutinus så det er en vanlig bivirkning[emoji4]

Jeg får murring i magen mens jeg går på Lutinus, men husker ikke om jeg har fått sterkere menssmerter etter at jeg har sluttet.

Bare lurer på noe siden jeg skal ta Ovitrelle som hcg-støtte i mitt neste private forsøk: Fikk du mensen mens du fortsatt gikk på Ovitrelle eller måtte du slutte først? Regner med at du tok blodprøve for å sjekke om du var gravid? Hvordan fant de ut utifra blodprøven om du var gravid eller om det var Ovitrellen som gav hcg i blodet? Brukte du samme Ovitrellepennen flere ganger eller ny penn hver gang?

Back
Topp