Lutinus og humøret

Lille-bille

Glad i forumet
Hei :)
Nå er det gått 1 uke siden jeg fikk satt inn hele 2 fine egg :D jeg går på lutinus og klexane(i tillegg går jeg til akupunktur 2 ganger i uken) :p

Jeg har prøvd å lese meg opp på om hvilke gravid symptomer lutinus ofte skaper, men finner liksom ikke noe konkret så håpte på litt hjelp her :D

Jeg har nå 2 ganger denne uken(og det er bare tirsdag) fått latterkrampe av absolutt ingenting og midt i dette begynt å på ordentlig gråte :p ikke bare tårer forsi jeg ler,, men gråting som i å hikste og sippe :p

Har også hatt små smerter i korsrygg, veldig ømme bryster, utrolig trett(pleier normalt slite med å såve) men nå såver jeg 9 timer om natten + en time kvil midt på dagen :p
Stikkinger/smerter i lysken på begge sider(sånn som gjør det vanskelig å stå oppreist) :p

Noen tips eller erfaringer? :)

Av det jeg kan huske fikk jeg mange av de samme symptomene i tillegg til humørsvingninger.

Første forsøk gikk jeg å kjente skikkelig etter og hadde store forhåpninger. Ble lurt av symptomene fra lutinus, for den testen var blendahvit.
Andre forsøk hadde jeg egentlig samme symptomer og følte med en gang det ikke hadde gått. Noe som stemte.
Tredje gang ble jeg overstimulert og spiren satt. Tror jeg hadde samme symptomer da også, bare mer smerter/oppblåst i magen pga overstimuleringen. Opplevde også noen vonde stikk i ett par dager. Den spiren sover ved siden av meg nå :Heartred

Med andre ord lutinus kan i verste fall være en skikkelig irriterende luring.

Lykke til og håper spiren sitter hos deg også :love017

Hei :)
Nå er det gått 1 uke siden jeg fikk satt inn hele 2 fine egg :D jeg går på lutinus og klexane(i tillegg går jeg til akupunktur 2 ganger i uken) :p

Jeg har prøvd å lese meg opp på om hvilke gravid symptomer lutinus ofte skaper, men finner liksom ikke noe konkret så håpte på litt hjelp her :D

Jeg har nå 2 ganger denne uken(og det er bare tirsdag) fått latterkrampe av absolutt ingenting og midt i dette begynt å på ordentlig gråte :p ikke bare tårer forsi jeg ler,, men gråting som i å hikste og sippe :p

Har også hatt små smerter i korsrygg, veldig ømme bryster, utrolig trett(pleier normalt slite med å såve) men nå såver jeg 9 timer om natten + en time kvil midt på dagen :p
Stikkinger/smerter i lysken på begge sider(sånn som gjør det vanskelig å stå oppreist) :p

Noen tips eller erfaringer? :)
Mye av det samme som jeg hadde når jeg gikk på Lutinus. Man tror man er gravid siden symptomene er så like, men er ikke sikkert. Men forhåpentligvis så sitter spiren

Back
Topp